Essie - Demure Vix - Swatche



Witajcie :)
Dziś pragnę Wam przedstawić moje Essiątko - 1 z 4, które posiadam :)
Poznajcie Demure Vix w roli głównej na mych pazurkach :)


Demure vix to lakier do paznokci, którego kolor jest nietypowy i jednocześnie wyjątkowy. Ciężko precyzyjnie go określić: kolorem właściwym jest brudny róż, który wzbogacono o fioletową poświatę :) Kolor jest niezwykły, gdyż w słońcu wygląda inaczej niż w pomieszczeniu zamkniętym ;)


Co fajne w tym lakierze to fakt, że już po jednej warstwie można cieszyć się tym wyjątkowym kolorem bez smug, zacieków i nierówności. Kryje bardzo przyzwoicie i naprawdę może się podobać po jednej warstwie, aczkolwiek wtedy jest dość delikatny. Dwie warstwy to jest pełnia szczęścia ! Kolor jest śliczny, głęboki i pięknie się prezentuje na paznokciach.


Lakier jest bardzo trwały, na mych pazurkach wytrzymał ponad tydzień bez większego uszczerbku, tylko końcówki delikatnie starły się, ale mani ciągle wyglądało świetnie i gdyby nie drost paznokcia byłabym skłonna dużej ponosić ten lakier :)


Podsumowując: wyjątkowy kolor, piękny "fioletowy" błysk i niesamowita trwałość sprawiają, że uwielbiam ten lakier. Dodatkowo pędzelek jest bardzo wygodny w użytkowaniu - szeroki, nabiera odpowiednią ilość lakieru i sprawia, że malowanie pazurków jest przyjemnością. I co ważne szybko wysycha, więc praktycznie od razu można wrócić do codziennych zajęć. 


Jestem z niego bardzo zadowolona. Jeśli wpadł Wam w oko to kupcie go koniecznie :)

43 komentarze:

  1. jak dla mnie to wygląda jak nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo można go zakwalifikować do takowych. To taki kolor kameleon :D Co nie zmienia faktu, że bardzo mi przypasował :D

      Usuń
  2. super, idealny dla mnie.. w sam raz do pracy w szpitalu, taki niepozorny ale dający bardzo ładny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Jest niepozorny, ale bardzo urokliwy i wyjątkowy.

      Usuń
  3. przecudny kolor , idealny akurat dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Elegancik, który nadaje się też na zwykłe dni :D

      Usuń
  5. bardzo ładny kolor :) muszę sobie kupić lakier essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup koniecznie :D
      Masz już jakiś konkretny na oku ??

      Usuń
  6. Fajnie się prezentuje i widać przez buteleczkę jak fajnie połyskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny, choć ostatnio maluje tylko na "żywe" kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żywe kolorki podobają się mnie również, ale lubię troszkę od nich odpocząć :D

      Usuń
  8. Całkiem ciekawy:) ale ja nie wiem, jakoś mnie nie ciągnie do lakierów essie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie nie ciągnęło w ich stronę, póki sama nie poznałam kilku :)
      Teraz wiem, że przepadłam :D

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba, bo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek jest wyjątkowy i jednocześnie pasujący na każdą okazję :)

      Usuń
  10. Śliczny :) Idealny na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor coś mi przypomina , ale nie pamiętam co.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten kolorek, jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie się mieni ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo delikatny odcień, taki naturalny. Jednak wolę mocne kolory ale nie ujmuje mu nic z jego urokliwego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. przepraszam laptop mi się zawiesił i sobie wysłał tyle komentarzy :(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.