Co do mnie przybyło i jeszcze nie pokazałam, czyli przegląd skrzynki pocztowej :)


Dziś zorientowałam się, że jeszcze nie pochwaliłam się swoją wygraną na blogu MoniqNrw :) Zapraszam do oglądnięcie zdjęć co też do mnie trafiło :)







***

Paczuszka z końca tamtego tygodnia. Do testów otrzymałam dzbanek filtrujący Dafi Astra z systemem filtrującym Unimax. Znalazłam też gadżety w postaci breloka i długopisu. 



***

Wczoraj otrzymałam malutką przesyłkę od drogerii internetowej eZebra.pl, a w niej kilka kosmetyków do makijażu. Już wkrótce pierwsze wrażenia o tej kolorówce, która była dla mnie niespodzianką ;)


***

A dziś otrzymałam tylko ofertę z Yves Rocher ^^, więc nie wykluczam zakupów ;)
Obecnie to wszystko co do mnie dotarło w ostatnim czasie, choć spodziewam się jeszcze kilku paczuszek /już od jakiegoś czasu/, mam nadzieję, że szybko się pojawią ;)

Zainteresowało Was coś szczególnie ? O czym chciałybyście przeczytać jak najszybciej - piszcie koniecznie - wezmę pod uwagę Wasze sugestie :)


44 komentarze:

  1. allle dobroci
    zazdroszcze balea!!!!
    milego testowania
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne cienie, udanych testów
    gratuluję wygranej, fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten morelowy zestaw pachnie oblegnie <3 obecnie uzywam balsamu, a zel zostawilam na pozniej, bo jakby mi sie razem skonczyly to bym plakala :P zaluje ze wiecej nie nakupowalam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Mnie najbardziej interesuje, jak się sprawdza dzbanek Dafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. balei to Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, ale dużo dobrego :) Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  7. No,no,piękne te Twoje przesyłki
    Mnie osobiscie zainteresowała kolorówka,czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ileż znakomitości!
    Gratuluję i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje ! I zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw Balei mnie bardzo interesuje, kolorówka Manhatana także, świetne kolorki ;) Miłego testowania ;)
    Ja zakupy z oferty YR już poczyniłam, czekam na paczuszkę, oferta niesamowita, jak zawsze zresztą ;) I mowię, nic nie kupię, bo wszystko mam, a tu... nie wytrzymałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Balea-wow!
    Czajnik Dafi -mam. Jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. taki filtr do wody to u mnie w domu absolutny niezbędnik :) przesyłki fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne paczki, szczególnie wygrana :D
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajniutkie nowości :) Miłego testowania...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie z Manhattanu mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej. Świetna nagroda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cienie i błyszczyk, mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne przesyłki. Zazdroszczę zwłaszcza Balei.
    Miłego testowania i zużywania nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te kosmetyki kuszą mnie ,fajnie się prezentuje całość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej ile tego :P gratulujęi zazdroszczę. Nie używałam tej Balei, jestem jej ciekawa,bo tyle pochwała, nawet nie miałam styczności

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie ten dzbanek filtrujący. Szukam porządnego od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam ten jedwab z Joanny. Nawet fajny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. aż nie wiem czego Ci najbardziej zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję pięknych nagród :)jestem ciekawa tej kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! Teraz pozostało tylko testować - sama przyjemność! :) Życzę miłego dnia :*

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. znów sporo ci przybyło:) ciekawa jestem, jak dzbanek się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne paczuszki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne paczuszki , zwłaszcza Balea:) z E-zebrą też współpracowałam, co miało być współpracą stałą, ale z tego co widzę na blogach to kolejnej paczuszki raczej nikt od nich więcej nie dostał .

    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wygrana fantastyczna, a ja ciekawa jestem tego błyszczyka - ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super przesyłki, bardzo Ci gratuluję.
    zazdroszczę BALEA, nic od nich nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  32. przesyłki na 5+!!!! zazdrościmy :///

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygrana świetna :) Kolorówka też kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście skupiłam się na kosmetykach Balea;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Same cudowne rzeczy:) A zwłaszcza Balea. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  36. same wspaniałości :) koniecznie napisz o tych cieniach, jestem ciekawa jak się zachowują :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam te dzbanki ;) woda po nich faktycznie jest lepsza ;)
    a kosmetycznie... same wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale fajne przesyłki :) Interesują mnie te cienie z Manhattanu - tej firmy miałam tylko tusz i był bardzo ok. Ciekawi mnie, czy cienie są dobrze napigmentowane i trwałe.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.