Włosowe uwielbienie ! L'Biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka Keratyna + Jedwab



Biovax to marka, której oferta jest bardzo szeroka i każda z nas z pewnością znajdzie coś dla siebie. Dziś pragnę przekazać kilka słów na temat maski do włosów, którą moje włosy bardzo polubiły, a może nawet pokochały. Na tapecie intensywnie regenerująca maska Keratyna + jedwab. Zapraszam do lektury :)

Na początek garść informacji z opakowania. 


Maska standardowo znajduje się w plastikowym pojemniczku o pojemności 250 ml. Szeroki otwór bez problemów pozwala wydobyć każdą ilość maski i co ważne w tym przypadku maskę wykorzystamy do ostatniej "kropli". Zapach maski jest bardzo przyjemny, natomiast jej konsystencja jest gęsta, dzięki czemu nie spływa ona z włosów ani nie przelewa się pomiędzy palcami. 


Moje włosy sięgają linii brody, by perfekcyjnie nałożyć ją na włosy i skórę głowy wystarczy mi ilość, którą mogę porównać do wielkości orzecha włoskiego. W moim przypadku maska jest bardzo wydajna. Stosuję ją raz w tygodniu, nakładam na 20 minut po czym zakładam czepek, który dołączony jest do maski. Spłukiwanie tego specyfiku nie przysparza mi najmniejszych problemów.

Po "intensywnej regeneracji" włosy są jak nowo narodzone. Są mięciutkie, lejące, idealnie rozczesują się. Po wyschnięciu widać, że są w doskonałej kondycji - lśnią i błyszczą, sprawiają wrażenie jakby "wyszły od profesjonalisty" ;) Dodatkowo są doskonale nawilżone, absolutnie nie przesuszone i nie są obciążone ! Warto również zwrócić uwagę, że maska nie zawiera SLS, SLES, parabenów ani glikolu propylenowego.


Osobiście jestem zachwycona działaniem tej maski. Takie cotygodniowe seanse w moim przypadku są wystarczające. Jednak gdy któraś z Was oczekuje więcej może zastosować tę maskę częściej. Nie ukrywam, że inne maski Biovax mnie ciekawią i z pewnością sięgnę po jakąś nowość dla mnie, aczkolwiek jestem pewna, że ta maska zostanie ze mną na stałe, tym bardziej, że jej cena to ok. 17 zł, a wydajność i efekty są dla mnie doskonałe.


Kosmetyk do testów otrzymałam od
 Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

Znacie tę maskę ? Jesteście z niej zadowolone ?


41 komentarzy:

  1. Chodzę koło masek Biovaxa jak lew koło ofiary :D Nie mogę się szczerze zdecydować KTÓRĄ wybrać. Czy tą nową z arganem, czy tą, czy dla włosów przetłuszczających się. Naprawdę ciężki wybór a mój Kallos właśnie dokonuje żywota. Co by tu wybrać...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj widze ze nie tylko ja mam dylemat :)))

      Usuń
    2. Oferta jest niezwykle szeroka i faktycznie trudno wybrać tę pierwszą ;)
      Trzymam kciuki byś coś wybrała, może zrób losowanie :D

      Usuń
  2. Skoro tak zachwalasz ,chyba musiałabym spróbować. Coś by mi się do włosów przydało. Już długo wlaczę o doprowadzenie ich w miarę do porządku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwalam i polecam, bo mnie zachwyciła. Jeśli szukasz czegoś do włosów co sprawi, że będą miękkie, lśniące, zregenerowane to wypróbuj właśnie tę :D

      Usuń
  3. Lubię zapachy masek biovaxu, próbowałam już ich wiele rodzajów, ale akurat tej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które próbowałaś ? Bo ja chętnie zaopatrzę się w kolejną :)

      Usuń
  4. Ja mam w zanadrzu maskę do ciemnych włosów i też ciekawi mnie jej działanie;)
    Kolejnym razem wypróbuje tą przez Ciebie zachwalaną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawią mnie efekty masek do odpowiedniego koloru włosów dobrane. Z chęcią sięgnę po te do włosów blond :D Ciekawe jakie cuda by zdziałała na mych kosmykach :D

      Usuń
  5. taka maska to bardzo dobry wybór :D i włosy są zadowolone, właścicielka jeszcze bardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, i włosy, i ich właścicielka są szczęśliwi. Ale również inni sa pod wrażeniem miękkości włosów i ich błysku :)

      Usuń
  6. nie znam. nie uzywam masek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja kiedyś też nie używałam, ale jak zaczęłam z nimi przygodę to chcę ich więcej i więcej :D

      Usuń
  7. tyle o nich słyszałam,ale jakoś nie mogę. Kiedys moze jak robotę dorwę,to sobie w nagrodę za wypłatę kupię, bo kiedyś zamierzam na pweno,ale nie wiem kiedy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainwestować w maski Biovax. Włosy z pewnością się odwdzięczą :)

      Usuń
  8. U mnie jeszcze mały zapas Pilomaxu i Vatika, a później zobaczymy. Jakie wielkie pudło 0_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego Pilomaxu używasz ? Miałam też kiedyś maskę od nich, ale porównując ją z Biovaxem to Biovax wygrywa :) A masek Vatika nie znam, jeszcze ... może kiedyś się skuszę ;)

      Usuń
  9. Kosmetyki z jedwabiem są dobre:)

    pozdrawiam i zapraszam, mam nadzieje, ze post Cię zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubię biovax mam do suchych i zniszczonych ,tej jeszcze nie miałam ale będzie następna ,

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zachęcająca recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zabieram się do testowania wersji z proteinami mleka, ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuj i zdaj relację jaka jest, może się skuszę na nią jak się sprawdzi.

      Usuń
  13. Bardzo gęsta konsystencja, zapowiada się fajnie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Biovax za tę konsystencję, za zapach za działanie, za opakowanie, ....

      Usuń
  14. znam,mam a moje wlosy ja pokochaly <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze, że włosy ją pokochały :D

      Usuń
  15. Chyba jedna z lepszych, ale mimo wszystko moje włosy wybrały inne marki. Strasznie kapryśne są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że znalazłaś coś, co im odpowiada. To jest najważniejsze :D

      Usuń
  16. Ta maska jest świetna! Baaaardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam ale chętnie wypróbuję tym bardziej,że cena jest bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam jakąś inna maskę z tej firmy i tak średnio zadowolona byłam... ale na jedwab poluje i nigdzie nie mogę go dostać.;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam ale muszę w końcu poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam i ją lubię. Aktualnie używam maski Biovax z naturalnymi olejkami. Włosy są po niej cudne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Poluję na nią. Miałam z tej firmy do włosów blond i była genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Własnie wykończyłam, myślałam na początku ze zwykła maseczka ale jak skończyłam i już jej nie miałam to dopiero zauważyłam różnice.. :( chyba znów się skusze

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znałam wcześniej tej maski, ale jestem bardzo jej ciekawa :) muszę chyba przy najbliższym byciu w Superpharm (bo chyba tam ostatnio widziałam produkty tej firmy) zakupić tą maskę ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.