Venita Glamour, Cukierkowy róż - G30 :)



Cześć Kobietki :)
Czy zdarza Wam się malować paznokcie bez wcześniej upatrzonego koloru ? Ja czasami tak mam, że właściwie bez większego namysłu sięgam po pierwszy lepszy lakier do paznokci i je maluję. I tak właśnie było ostatnio, bez zastanowienia i całkiem odruchowo, aczkolwiek zdecydowanie chwyciłam za flakonik Glamour od Venity oznaczony numerem G30. Bardzo delikatny i dziewczęcy cukierkowy róż, aczkolwiek wyjątkowy za sprawą shimmera, który zawiera. Zobaczcie jak prezentuje się na pazurkach i same oceńcie jak Wam się podoba:)


Muszę przyznać, że kolorek mnie urzekł, nie przypuszczałam, że tak bardzo mi się spodoba. 
Jedna warstwa /zdjęcia powyżej/ daje bardzo przyzwoite krycie, bez prześwitów i smug, aczkolwiek ciągle wygląda bardzo delikatnie, dziewczęco, uroczo :)
Dwie warstwy /zdjęcie poniżej/pozwalają uzyskać głęboki kolor cukierkowego różu, który również bardzo mi się podoba. Myślę, że lakier ten będzie doskonale podkreślał letnią opaleniznę. 


Musicie uwierzyć mi na słowo, że na żywo prezentuje się fenomenalnie. Zdjęcia nie oddają jego uroku, nie można zauważyć tego jak pięknie połyskuje i "zmienia barwę" pod wpływem światła. Możecie jedynie pokusić się o spojrzenie na te fotki pod różnym kątem, być może zauważycie jaki jest piękny ^^ :)
Co sądzicie o tym kolorze ? Podoba się Wam czy raczej nie? 

Przy okazji przypominam o rozdaniu, w którym do zdobycia cała nowa kolekcja lakierów do paznokci Glamour, m.in. właśnie ten lakier :) KLIK!

24 komentarze:

  1. śliczny. bardzo delikatny ale drobinki robią swoje

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny delikatny taki na co dzień, nie rzucający się w oczy, mam taki ale z innej firmy.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest kolor idealny dla mojej mamy! Uwielbia takie. Jeśli gdzieś spotkam to jej kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie jasne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolor :)
    zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladny :) taki delikatny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor, w sam raz na codzień;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor też takie lubię . Ogółem lubię róż . Miałam podobny , ale strasznie był taki wodny ; / Musiałam całego wywalić ; /

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ale mi się nie podoba, i słabiutko kryje. Ale na pewno znajdzie rzesze zwolenniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolorek, ale mam tak jak czarna_kawa, wolę kryjące lakiery, mam też kilka tych prześwitujących i bardzo rzadko ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  12. od czasu do czasu nachodzi mnie ochota na taki właśnie kolorek...zdecydowanie dwie warstwy dają fajniejszy efekt :)
    p.s. gratuluję okrągłej liczby obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny delikatny kolorek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.