Uzupełniłam kosmetyczkę z Rossmannem ;)



Jak zapewne wszystkim wiadomo od dziś do 29.05 w Rossmannie jest promocja na całą kolorówkę i na pielęgnację twarzy. Korzystając z tej okazji uzupełniłam braki w swojej kosmetyczce. Co takiego kupiłam ? O tym w dalszej części, zapraszam :)

Postanowiłam zakupić kosmetyki, które od dawna dobrze znam i skończyły mi się niedawno. Skusiłam się też na nowości, które mnie kusiły od pewnego czasu.

Pielęgnacja twarzy a w niej : jeden z ulubionych specyfików do mycia twarzy: Bourjois, Odświeżająco-oczyszczający żel do mycia twarzy. Pisałam o nim tutaj/ klik/, powędruje na półkę pod prysznicem ;). Tołpa Rosacal, Dermo Face Łagodzący koncentrat wzmacniający, który uwielbiam, ale to już również mówiłam. Kto nie czytał recenzji może ją znaleźć tutaj /klik/. I jako nowość dla mnie w koszyku znalazła się propozycja firmy Soraya, Regenerujący olejek do twarzy. Naczytałam się o nim, nasłuchałam i zapragnęłam :D Mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie tak samo doskonale jak u większości ;)


Z kolorówki miałam zamiar zakupić tusz do rzęs Max Factora, podkład Bourjois Healthy Mix [52 Vanilla] oraz cienie Maybeline Color Tattoo 24h [35 on and on bronze]. Niestety z tej trójki "planowanej" był tylko tusz do rzęs, więc go mam. Reszta tego co mnie interesowała była aktualnie niedostępna w tych kolorach, które chcę. Więc troszkę ponad program wrzuciłam do koszyczka podkład Max Factor Face Finity [Sand 60], który znam bardzo dobrze i wiem, że się u mnie sprawdził. Pisałam o nim tutaj /klik/. A zamiast cieni w kremie zdecydowałam się na dwie pojedyncze paletki: jedną z Astora [850 Inca Gold] a drugą Miss Sporty [108 Romance].


Jestem niesamowicie zadowolona z tych zakupów. Poszłam z Synkiem na te łowy i wiem, że uratował troszkę mój portfelik przed zagładą, ponieważ "pozwolił" mi na szybkie decyzje ;) Ale wiem, że jeszcze wrócę do Rossmanna na zakupy w tej promocji. Mam nadzieję, że dostanę to czego dziś nie było ;)

A jak Wasze łowy - udane i przemyślane, czy coś nadplanowego kupiłyście ? ;)

75 komentarzy:

  1. własnie się zastanawiam chyba jutro się wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego olejku do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznam i z pewnością podzielę się swoimi spostrzeżeniami.

      Usuń
  3. może też sie skusze na ten podkład, jutro ide po raz drugi a co tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego zadowolona, dlatego zakupiłam ponownie.
      Jak się nie skusisz w takiej cenie to normalnie raczej trudno będzie to zrobić ;)

      Usuń
  4. Jutro lecę po olejek do twarzy, dzisiaj go nie wypatrzyłam...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja pierwsze co to w jego stronę potuptałam :D

      Usuń
  5. na masełka nivea też jest promocja:)
    patrzyłam na podkłady MF, ale żaden odcień mi nie pasował, wszystkie wydawały mi sie jakieś takie szare:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaką masz cerę, że ten podkład mF u Ciebie się sprawdza?bo może jednak jutro po niego pójdę :D

      Usuń
    2. Mam mieszaną, przetłuszczającą się w strefie T :D Przeczytaj recenzję ... ;) A Ty jaką masz ?

      Usuń
  6. To się nazywa zrobić udane zakupy :) Ja sobie teraz przeglądam zakupowe posty i tworzę moją listę zakupów :D Muszę pamiętać, żeby zwrócić uwagę na Tołpę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długa ta lista ? Bo ja przeglądając notki zakupowe u innych dziewczyn ponownie stworzyłam listę z kilkoma pozycjami :D
      Ciekawe czy zakupię wszystko co chcę ;)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się twoje zakupy, olejek kupiłam i ja, a z Bourjois wzięłam peeling zamiast żelu :) Tusz od MX i podkład jeszcze masz, więc mój portfel ocalał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Najgorsze, że ja mam ochotę jeszcze na kilka fajnych kosmetyków, więc to nie koniec zakupów :)

      Usuń
  8. Jutro pójdę:) Ciekawe, jak bardzo mój portfel na tym ucierpi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co chcesz kupić ... albo czego potrzebujesz tak naprawdę? :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. troszeczkę ;) ... tzn. uzupełniłam braki ... szaleć będę przy najbliższej okazji ... bo planuję iść po kilka nadprogramowych kosmetyków na które mam ogólnie ochotę, ale nie potrzebuję ich od razu mieć ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam ten podkład Max Factora :)

    OdpowiedzUsuń
  11. od godziny przeglądam różne blogi oglądając posty rossmanowo-zakupowe..i myślę co by mi mogło w oczy wpaść..

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy ;) Jestem ciekawa opinii na temat produktu z Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinia jest na blogu, bo już stosowałam ten kosmetyk. Wczytaj się w opis w tej notce to znajdziesz link do recenzji tego koncentratu ;)

      Usuń
  13. Ja się wybieram niedługo ,miałam daleko do Rossmana ,wiec nawet nie odwiedzalam. Ale teraz otworzyli niedaleko mnie ,wiec bede bywac w Rossmanie :D
    Pewnie wyjde z wielkim worem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak już ten wór kosmetyków przyniesiesz do domu ;)
      Chętnie zobaczę co upolowałaś :D

      Usuń
  14. Ja idę TYLKO po olejek z Sorai, ciekawe jak to się skończy, szczęście w nieszczęściu, że zabieram córkę ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zdaj relację czy TYLKO olejek kupiłaś :D

      Usuń
  15. Mialam ten zel do twarzy z burzuja i sie nie polubilismy raczej - wiecej go nie zamierzam kupowac....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ten żel lubię, mam go już któryś raz. Ale czytałam, że nie u każdej się sprawdza.

      Usuń
  16. wybieram się jutro, mam nadzieję że upoluję jeszcze olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie Alterra, tołpa i Rimmel :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jutro się wybieram do Rossmanna. Mam nadzieję, że uda mi się kupić wszystko to, co planuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę na bogato ;D ja sobie zakupy w rossmanie przełoże na jutro i poniedziałek ;x jutro krem siarkowa moc i regenerujacy na noc z nivea :P a w poniedziałek podkład z rimmela :) i moze tusz z wibo(witu) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem czy na bogato ? ... raczej nie, jednak muszę wrócić po kilka rzeczy więc może wtedy będzie "bogato" ;)

      Usuń
  20. Jeszcze nie byłam, planuje kupić jakiś puder i eyeliner może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak to możliwe ze ja mam takie szczęście że promocje w rossmanie są wtedy jak ja już nie mam pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Może musisz sobie skarbonkę założyć "na kosmetyki" w promocji -40 % w Ross ... wtedy tylko ją otworzysz i tadam ... zaszalejesz ;)

      Usuń
  22. Widzę, że zakupy jak najbardziej udane, podobnie jak u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane, ale to nie koniec ;) Twoje widziałam ....sporo kupiłaś :D

      Usuń
  23. Super zakupy :D Widzę, że kolejna osoba skusiła się na regenerujący olejek do twarzy. Ja go nie miałam, ale jestem ciekawa co do działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się, bo dawno go chciałam, a teraz cena jest troszkę ponad 10zł więc warto. Skuś się też :D

      Usuń
  24. A ten koncentrat w jakiej cenie nabyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespełna 30zł, jakoś tak. A planujesz zakupić ?

      Usuń
  25. Czekam na recenzję tuszu, bo od dawna się nad nim zastanawiam z koleżanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tuszu na pewno napiszę na blogu, wcześniejsze opakowanie jakoś nie miało okazji zostać opisane, ale moją recenzję możesz przeczytać TUTAJ

      Usuń
  26. :) ŁAdnie - widzę nawet wspólny mianownik w postaci podkładu MF :)) Też chciałam brać olejek już był w koszyku ..ale ostatecznie zdecydowałam się na krem z akacją i miodem ehehe:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy tylko ja nie kupiłam nic dla siebie w Ross? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie byłam na zakupach, ale czytam z przyjemnością o waszych zdobyczach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też zrobiłam małe zakupy w Rossmannie ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Byłam w Rossmanie, bo koleżankę podrzucałam ,ale nie wiedziałam o promocji, dopiero na Twoim blogu zwuważyłam taką informację. Ale może jeszcze uda mi się skozrystać z tańszych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nie byłam w Rossmannie, ale z pewnością się do niego wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne zakupy :) Jak jeszcze będę drugi raz w Rossie to muszę zwrócić uwagę na Tołpę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tusz jest jak dla mnie świetny, ale szybko wysycha :)

    OdpowiedzUsuń
  34. czekam na recenzje tego olejku z soraya x

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja poszłam po cienie i wróciłam z cieniami, więc nie jest źle :)

    Bardzo mnie ciekawi ten olejek z Sorai...

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda, że zrobiłaś udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jutro idę zaszaleć w R., bo wczoraj nic nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja byłam już dwa razy na łowach -wczoraj i dzisiaj i planuję jeszcze zawitać tam w poniedziałek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Dodaję do obserwowanych i lecę poczytać inne notki, m.in. tą z recenzją podkładu :)

      Usuń
  39. Niby już byłam i niby łowy poczyniłam ale jeszcze mi mało. Zwłaszcza, że czaję się na jakiś krem do twarzy (no popatrz nowości jej się zachciało :P). Chciałam zobaczyć co piszesz o tym koncentracie do twarzy z Tołpy ale odnośnik nie działa :( Muszę poszperać :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.