Tołpa, Dermo face, Rosacal: Łagodzący koncentrat wzmacniający dosknale się sprawdzający :)


Dziś słów kilka o kolejnym moim kosmetycznym odkryciu ! Rosacal z Tołpy to linia kosmetyków przeznaczona do skóry naczynkowej, wrażliwej i zaczerwienionej. Moja jest mieszana, aczkolwiek bardzo często goszczą na niej zaczerwienienia. Lubi się też zawstydzać, delikatnie oblewąjc się czerwonym rumieńcem ;) Łagodzący koncentrat wzmacniający Rosacal pozwolił mi "wyregulować" cerę i dzięki niemu mogłam czuć się komfortowo i pewnie.


A dlaczego w moim przypadku zasługuje na uwagę ? Gdyż sprawdził się genialnie, pozwolił zapomnieć o podrażnieniach po niekoniecznie dobrze dobranych kosmetykach do mycia twarzy i świetnie poradził sobie z zaczerwieniami, które potrafią mnie uraczyć swoją gościną po gorącym prysznicu czy kąpieli w wannie, czy też dzięki niekorzystnym czynnikom zewnętrzne. 
 
 
Fikuśna buteleczka o pojemności 25 ml z precyzyjnym aplikatorem w formie pipetki okazała się bardzo przyjemna w stosowaniu. Koncentratu to płynna substancja o beżowo-kremowym zabarwieniu i bardzo delikatnym zapachu, aczkolwiek producent podaje, że jest bezzapachowy ;). 


Lekko i błyskawicznie wchłaniał się, pozwalając zauważyć błyskawiczne działanie ! Koncentrat ten nakłada się przed kremem docelowym, nie pozostawiał na skórze lepkości i nie ślimaczył się. Skóra po zastosowaniu była gładka i matowa, doskonale nawilżona, zyskała zdrowy jednolity kolor, wszelkie podrażnienia mijały ... nie pojawiało się nielubiane uczucie ściągania skóry. Stosując ten koncentrat regularnie zauważyłam, że nie jest już tak wrażliwa na wszelkie niekorzystne czynniki zewnętrzne jak za czasów, gdy nie stosowałam tego koncentratu.


Polecam wszystkim, którzy borykają się z problemem zaczerwienionej i podrażnionej skóry twarzy. Koncentrat został "zdenkowany", ale wkrótce sięgnę po następną taką buteleczkę, muszę udać się na zakupy ^6 :)




Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja też! do tego tak ładnie wygląda :) i kusi

      Usuń
  2. Nie mam zaczerwienionej cery , ale baardzo jestem ciekawa jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się wydaje, że i ja nie pozostanę obojętna na ten koncentrat :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie go testuję i mam podobne zdanie...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam serum nawilżające ale z chęcią bym wypróbowała i to

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde w Rossmannie go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  7. z serii rosacal używałam kremu na noc i żelu micelarnego do mycia, bardzo dobrze sie u mnie sprawdziły, choć nie mam problemów z naczynkami :)
    serum za to mam z provivo 35 + i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja bardzo się z nim polubiłam, podobnie jak z żelem do mycia twarzy i kremem na dzień z tej samej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo polubiłam ten produkt, sprawdził się u mnie doskonale, likwiduje wszelkie podrażnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go mieć!
    Gdybyś zobaczyła mojego rumieńca po zastosowaniu niektórych kosmetyków... Ciekawe, czy faktycznie sobie z nim poradzi?

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki w takiej formie, z chęcią bym go wypróbowała. Muszę się za nim obejrzeć przy najbliższej wizycie w Rossmannie. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie o nim czytałam niedawno i przydałby mi się :) A po Twojej recenzji to wiem, że warto go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go od ponad tygodnia, używam co wieczór i czasem rano. I na razie mam co do niego mieszane uczucia. Moje zaczerwienienia są tam gdzie były a muszę zaznaczyć, ze nie katuję swojej skóry. Mam po nim uczucie, że skóra jest przetłuszczona. Obok niego stosuję jeszcze Iwostin Rosalicin na dzień. Mam na policzkach i czole gdzie nie gdzie suche placki i mam wrażenie, że koncentrat je podrażnia. Tydzień to za krótko dlatego daję mu szansę aż do dna buteleczki. Na blogu pojawi się recenzja :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.