Słów kilka o paście do zębów Email Diament Le Secret du Blanc :)



Cześć :)
Dziś będzie o "białych ząbkach" :) Która o nich nie marzy ? Myślę, że każda pewnie chciałaby mieć śnieżnobiały uśmiech jak z reklamy, prawda ? W dalszej części o tym jak sprawdziła się pasta i czy efekty jej stosowania mnie zadowoliły :) Zachęcam do lektury.



Producent informuje:
Biała, wybielająca pasta do zębów o najwyższym światowym standardzie. Zawiera czynnik wygładzający szkliwo i sprzyja jego remineralizacji. Bezpieczny i widoczny efekt wybielenia następuje już po tygodniu stosowania. 


Pasta znajduje się w sztywnej tubce, którą stawia się na nakrętce i dzięki temu pasta jest zawsze w gotowości do użycia. Mówiąc szczerze, nie wyobrażam sobie by w przypadku tak sztywnego opakowania "wyciskać" z niego resztki, chyba byłoby to bardzo uciążliwe ;)


Pasta ta ma dość luźną konsystencję, nie jest zwarta, o ile tak można powiedzieć ;) Jednocześnie nie jest zbyt rzadka, nie przecieka błyskawicznie przez włosie szczoteczki. Konsystencja jest aksamitnie gładka. Zapach jest dość typowy dla past do zębów, aczkolwiek w tym przypadku nie wyczuwam mięty a kojarzy mi się on z gabinetem dentystycznym, z takim zapachem, który można wyczuć wchodząc do niego ;) Nie wiem dlaczego, ale pozytywnie odbieram tę woń ;) Pasta nie pieni się obficie, ale świetnie oczyszcza płytkę z osadu.


Co do efektów stosowania... producent informuje, że efekt wybielenia jest widoczny po tygodniu stosowania. Tutaj muszę rzeczywiście to potwierdzić, bo faktycznie wybielenie zębów nastąpiło. Uśmiech zrobił się jaśniejszy, co również fajne zęby po umyciu są jakby "lakierowane", płytka jest niesamowicie gładka i lśniąca. Nawet długi czas po jedzeniu można zauważyć /i wyczuć/ gładkość i blask.  

Wydaje mi się, że stosując tę pastę możemy osiągnąć bardzo fajny efekt wybielenia, aczkolwiek z pewnością zależeć on będzie od rodzaju szkliwa, nie każdy ma je perfekcyjnie gładkie, wiele też jest odcieni bieli ;) Pasta z pewnością pozwoliła mi uzyskać bielszą biel niż miałam, aczkolwiek proces wybielenia nie pogłębiał się z dłuższym jej stosowaniem.

Ta pasta do tanich nie należy, bo koszt opakowania to 33 zł /można ją kupić tutaj/. W tej cenie można kupić 2 pasty "drogeryjne", które również pozwolą nam uzyskać białe ząbki. Jednak myślę, że pasta ta jest godna uwagi, aczkolwiek trzeba mieć też na uwadze fakt, że wybielenie to nie będzie z efektem "wow". Uważam, że efekt gwiazdorskiego uśmiechu może nam dać profesjonalne wybielanie u specjalisty, które jest o wiele bardziej kosztowne.

Pastę do zębów otrzymałam od
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

Stosujecie pasty wybielające, po którą sięgacie najchętniej ?

16 komentarzy:

  1. Poznałam produkty tej firmy, zachwycające pasty i płyny dla osób noszących aparaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nosiłam aparacik to stosowałam zwykłą pastę, nie miałam takiego luksusu ;)

      Usuń
  2. efekty mnie zachęciły, ale cena w stosunku do pojemności już nieco słabiej. Blanx i Opalescence są świetna i kosztuje mniej więcej tyle samo tylko są 2 razy lub 3 razy większe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej paście Blanx, ale nie wiem dokładnie, której bo tam też kilka chyba jest. Musze się rozejrzeć, może zakupię. A tej drugiej nie kojarzę ...

      Usuń
  3. Kiepska ta tubka, ja narazie daje moim zębom spokój od silnie działających past :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam produktów tej firmy. Ja do wybielania zębów używam Białej perły i uważam, że jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosowałam Białej Perły, muszę się rozejrzeć. Gdzie ją kupię ?

      Usuń
  5. Nigdy się nie spotkałam z taką pastą ani firmą... trochę jestem sceptyczna jeśli chodzi o wybielanie zębów (boję się, by bardziej sobie nie zaszkodzić w ten sposób).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam już swoją ulubioną pastę wybielającą :) ale ta też zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, choc tubka identyczna jak Pearl drops :) Ja do wybielania używam Blanx, bardzo skuteczna :) Ale tez droga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Blanx chyba wypróbuję, ale który dokładnie wybrać ?

      Usuń
  8. ehhh, pasty wybielające nie działają na moje ząbki,ale i tak nie mogę przeważnie takich silniej działających używać, bo mam problem z dziąsłami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój eM nie używa tej pasty bo ma wrażliwe szkliwo, On stosuje wszystkie te, które dają ulgę przy wrażliwości zębów ;)

      Usuń
  9. jeżeli działa to się opłaca, szkoda, że nie masz zdjęć porównawczych :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.