"Smakowo" ... Grillowo :D



Cześć :) Czy u Was też jest śliczne słoneczko i jednocześnie cieplutki, bardzo delikatny wiaterek? Taką pogodę lubię, sprzyja przesiadywaniu na świeżym powietrzu, z dzieckiem w piaskownicy, ale i również przy grillu :) I o tym drugim troszkę w tym poście ...

Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę od p. Moniki z Credo PR a w niej nieoczekiwanie znajdowała się "stołowa musztarda kętrzyńska" :) 


Na stronie producenta przeczytamy:
Produkowane na bazie podstawowego składnika jakim jest gorczyca i odpowiednio skomponowanych przypraw. Swoje ostateczne walory smakowe musztardy osiągają w odpowiednio długim procesie produkcji leżakowania. W ofercie posiadamy musztardy w dwóch smakach: Musztarda kętrzyńska krzepka – z dodatkiem gorczycy czarnej i papryki o ostrym i lekko pikantnym smaku. Stanowi dobry dodatek do potraw z rusztu i mięs pieczonych. Musztarda kętrzyńska stołowa - klasyczna, umiarkowanie ostry smak. Przyrządzona na bazie zmielonej gorczycy i przypraw ziołowych. Niezastąpiona jako dodatek do pieczeni, wędlin, oraz jako składnik sosów do mięs i sałatek.


Nie pozostało mi nic innego jak ją "przedstawić rodzinie" przy okazji grillowania. I co się okazało ? Musztarda zdobyła szerokie grono smakoszy ! Jest aksamitnie kremowa, delikatna, ale jednocześnie ma wyrazisty smak. Smakowała świetnie z grillowanymi kiełbaskami.


Produkt do przetestowania otrzymałam dzięki CREDO PR
Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.
 
Szkoda, że w mojej okolicy nie spotkałam się z nią na półce sklepowej. :(
Znacie produkty tej firmy ? Nie macie problemów by je dostać w swych sklepach ?



6 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do "The Versatile Blogger". Po szczegóły zapraszam do mnie: pancia111.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się maj zaczynają się grille :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie !!!!!!!!! te kiełbasy zjadłabym wszystkie jak tu teraz siedzę. Co do musztard nie przepadam..wolę ketchup:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeny, ja nie pamiętam kiedy jadłam kiełbase z grila ;c bleh ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie pierwszy grillowanie było jakies 1,5 tygodnia temu :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.