Skrzynka pocztowa, czyli przegląd zaległych paczek ;)



Dziś przegląd poczty, która dotarła do mnie już jakiś czas temu :)



Miłą niespodziankę zrobiła mi firma Celiko, od której dostałam owocowe batony Frupp w trzech smakach: malinowym, truskawkowym i jabłkowym. Niebawem recenzja się pojawi, gdyż batoników praktycznie już prawie nie ma ;)

***


Kolejna przesyłka to Buskie SPA siarczkowe do kąpieli, które otrzymałam od Sulphur Busko Zdrój. Specyfik jest w fazie zaawansowanego użytkowania i za jakiś czas opiszę je.

***


W kolejnej paczuszce znajdowało się Masło Shea, które otrzymałam od Eweliny z Blisko Natury. O tym masełku czytałam same pozytywne opinie, więc mam nadzieję, że i tak u mnie będzie. Póki co spisuje się świetnie. 
Przy okazji ... Ewelina prowadzi bloga Śliwki Robaczywki, wiele z Was pewnie już zagląda tam, te z Was, które nie znają tego miejsca zachęcam do odwiedzin. Z Eweliną zastanawiamy się czy w Wolsztynie (woj. wielkopolskie, znane m.in. z Parowozowni i parady parowozów, która niedawno się odbyła ;) są jakieś bloggerki, które byłyby chętne na spotkanie połączone z warsztatami kosmetyki naturalnej. Robimy małe rozeznanie, więc jeśli wśród czytelniczek byłyby jakieś chętne koniecznie dajcie znać ;) Może za jakiś czas udałoby się coś fajnego zorganizować :)

***


Kolejna koperta kryła w sobie dwie próbki ;) Można je zamówić tutaj :) 

***


W innej znalazłam miniaturkę pasty Colgate ;) 

***


A wczoraj dotarła do mnie kartka z kawałeczkiem materiału, który został nasączony perfumą Escada Cherry In The Air. Całkiem ładny zapach :) Jeśli chcecie zamówić możecie to zrobić na FB, o tutaj :)

***

To tyle, o ile o czymś nie zapomniałam ;)
Kilka paczuszek do mnie jedzie, więc pod koniec tygodnia Wam pokażę "to i owo" ;)

Czy czytają mnie jakieś lubuskie lub wielkopolskie dziewczęta ? :D Dajcie znać koniecznie jeśli byłybyście chętne na spotkanie z warsztatami połączone :D
A jak Wasze skrzynki pocztowe, co ciekawego dostaliście ostatnio ?

26 komentarzy:

  1. próbka gilette tez mam ( znaczy mój mężczyzna) , mmm a te batoniki uwielbiam te smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj również otrzymałam tą kartkę zapachową :)
    Fajniutkie przesyłeczki ,muszę i ja zrobić przegląd poczty,gdyż kilka kosmetyków przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się pochwal co tam do Ciebie przyjechało :D

      Usuń
  3. Batoniki <3 chciala bym testować masło shea :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne przesyłeczki:)
    Ja wciąż czekam na paczkę od Suplhur Busko Zdrój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką pakę batoników chętnie bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam gillete i fairy ;) Fajne paczuszki ! Kocham poczte ! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm batoniki ;)i to truskawkowe... Lubię zapachy Escady, chociaż mam nadzieję, że mimo nazwy nie pachnie wiśniami, bo za nimi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie bardzo smakowe są batoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam tą kartkę zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach Escady właśnie wyjęłam ze skrzynki i jest cudowny <3
    Pragnę go bardziej niż czarnego flakonika od Lady Gaga

    OdpowiedzUsuń
  11. ale bym schrupała takiego batonika

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawiły mnie te specyfiki z masłem shea oraz to siarczkowe do kąpieli

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne paczuchy, jestem ogromnie ciekawa tego masła shea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jeju, ale tego duzo dostałas, az z zachwytu wyjsc nie mogę :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zapachy Escady - mam kilka swoich ulubionych :D Te również przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa tych batoników:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nazbierało Ci się tego troszkę :) Czekam na recenzję Buskiego SPA Siarczkowego.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.