Seche Rendezvous # 69242 :)




Lakierowego szaleństwa ciąg dalszy ^^ :) Przyznaję, że ostatnio troszkę opuściłam się w prezentacji moich kolorowych pazurków, ale obiecuję poprawę ;) i już teraz prezentuję Wam mój pierwszy lakier Seche w pięknym kolorze, który został oznaczony jako "Rendezvous" :) Powyżej "buteleczka + kleks" w oczach producenta, ale w rzeczywistości wygląda troszkę inaczej ;) Zapraszam do lektury :)



W rzeczywistości kolor jest inny niż można zobaczyć w "palecie barw" na stronie producenta, co często ma miejsce ;) Jest to ciemny i jednocześnie bardzo soczysty róż. Kolor jest prześliczny i zarazem niefotogeniczny ;) Miałam spore trudności by odzwierciedlić jego piękną barwę, ale myślę, że udało mi się bardzo dobrze pokazać jego kolor :) Choć uprzedzam, fotki nie oddają jego piękna ... na żywo prezentuje się o wiele lepiej i przyciąga spojrzenia nie tylko mężczyzn, ale i kobiet również :)



Zanim zaprezentuję dalsze fotki jeszcze kilka słów o kolekcji lakierów ...

Seche FAST DRY ONE COAT Szybkoschnące lakiery kolorowe o doskonałej pigmentacji, która gwarantuje perfekcyjną aplikację i pełne krycie zaledwie po jednej warstwie lakieru. Paleta aż 36 ponadczasowych barw, w tym 3 klasycznych do manikiuru francuskiego, zadowoli każdą, nawet najbardziej wymagającą kobietę. 


Lakier jest rzeczywiście szybkoschnący, zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że schnie w błyskawicznym tempie ! Co ważne kryje idealnie i to już jedna warstwa pozwala osiągnąć efekt idealnej powłoki bez smug, zacieków i prześwitów! Lakier jest bardzo trwały! Na pazurkach utrzymuje się bez zarzutu naprawdę długo, bo aż ponad 5 dni ! Co lubię w tym lakierze dodatkowo to jego połysk - jest olśniewający i nie wymaga nakładania żadnego nabłyszczacza - lśni sam w sobie, a właściwie od siebie ;) Jestem zachwycona tym lakierem i powiem szczerze, że mam ochotę na więcej. Śmiało mogę powiedzieć, że jest to najlepszy lakier z jakim miałam styczność !


Co wyróżnia jeszcze ten lakier spośród innych ? Z całą pewnością ogromna buteleczka o pojemności 14 ml :) Zdaję sobie sprawę, że nie każdej się to spodoba wszak ogromną trudnością jest zużycie takiej ilości, aczkolwiek producent informuje, że lakier jest zdatny do użytku przez 36 miesięcy od momentu otwarcia! Mam ogromną nadzieję, że lakier przez długi czas będzie mnie zachwycał swoim kolorkiem, odpowiednią konsystencją i właściwościami, gdyż bardzo go polubiłam.
A teraz pazurkowe fotki :)




Produkt do przetestowania otrzymałam dzięki 
Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.
I jak Wam się podoba kolorek ? Macie w swoich lakierowych zbiorach lakiery Seche ? Jeśli tak, koniecznie napiszcie jaki kolorek posiadacie i czy wygląda tak jak w palecie barw czy jednak troszkę inaczej ;)

24 komentarze:

  1. Kolorek piękny.
    Skusiłabym się ale najpierw muszę poprawić stan moich paznokci bo na razie każdy lakier wytrzymuje max 2 dni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intensywny róż. Na paznokciach lubię takie żywe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwości lakieru stworzone wprost dla mnie. Narobiłaś mi wielkiej ochoty na ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  4. No brzmi ciekawie. Skusiłabym się na Hypnotic i Opulent :]
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. romantyczny jak sie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek jest śliczny ,mam podobny z tym ,żę matowy ;) Również uwielbiam te o duzej pojemności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buteleczka mi się podoba no i ta pojemność:)
    Super, ze wytrzymuje tak długo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor śliczny, nasycony, głęboki :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek, choć nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kolor ;) Nie miałam jeszcze lakieru z tej firmy i bardzo tego żałuje :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten kolor, Seche-pozostaje na mojej wishliście,nie mogę na niego trafić.

    OdpowiedzUsuń
  12. W swojej kolekcji nie mam jeszcze Sache i już żałuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny kolor, taki wiosenny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych lakierów,lecz z całej palety barw wybrałaby kilka "swoich " kolorków a róż pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio choruję na taki kolor ;D Ale czy kupię w końcu to nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygląda w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolorek :) Bardzo lubię mieć paznokcie w takim odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.