Paznokcie w błękicie Venita Glamour G25 :)


Śliczna pogoda sprawiła, że zapragnęłam błękitnego nieba na paznokciach. Nie zwlekałam długo, szybko przeszłam do realizacji ... i tak oto mam, swoje błękitne pazurki :)
Uwaga, będzie więcej zdjęć niż tekstu ;)

Pogoda zmieniała się jak w kalejdoskopie, raz zachmurzone niebo, raz piękne i słonecznie, a raz deszczowo ;)


Mój błękitny lakier do paznokci to Venita Glamour G25. Jest wyjątkowy, gdyż nie jest to jednolity kolor - zawiera delikatne drobiny, które świetnie wyglądają na żywo.
Jak Wam się podoba ten kolorek ? Znacie lakiery od Venity ?

23 komentarze:

  1. Bardzo ładne! :D jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny odcień! Mam podobny tylko ciut ciemniejszy.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek, uwielbiam niebieskości na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNE! Kocham niebieskie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie odcienie niebieskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu ja nie mam takiego kolorku?:P piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow..prześliczny kolor. Bardzo ładny kształt paznokci. I biedronka się załapała na fotkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor.
    W sam raz na lato!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek i kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny ten niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kolor! Uwielbiam niebieskie odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne paznokcie i urocze zdjęcia...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, chłodny kolor:)
    W sam raz na te upały:P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.