Paczuszki z zagranicy :)



Pierwszy raz mam przyjemność pisać notkę, w której zaprezentuję paczuszki, które musiały przebyć długą drogę by dotrzeć do mnie. Zainteresowane ? To zapraszam dalej ;)

Pierwsza paczuszka pojawiła się równo tydzień temu, w piątek. Przyjechała kurierem bardzo dobrze zabezpieczona, a przyszła po trzech dniach od nadania ! Tempo iście ekspresowe. W paczce znalazłam okulary przeciwsłoneczne Firmoo, które wygrałam w rozdaniu u Patrycji. Wybrałam model #OTO3541 w kolorze czarnym /klik/ :)



Okularki są naprawdę ładne i bardzo mi się podobają, aczkolwiek mają w sobie coś co nie pozwala mi przestać myśleć czy aby na pewno tak powinno być. Mianowicie, zakładając okulary na nos widzę różnicę w oglądanych przedmiotach, krajobrazach. Przyciemnienie jest zauważalne, ale ... jednocześnie wszystko robi się większe i bliższe. Mówiąc szczerze mając dłuższą chwilę te okulary na nosie zaczyna mi się kręcić w głowie. Dziwne uczucie ... z pewnością coś z tymi okularkami jest nie tak, tylko co ? Zna się któraś z Was na tym ? 

Moje dotychczasowe okulary przeciwsłoneczne Angelo Futuro są z polaryzacją i powiem szczerze, że tylko takie okulary właśnie dają komfort mnie i moim oczom. I z pewnością kolejne, które zakupię na pewno będę miały polaryzację ;) I co najważniejsze nie przybliżają tego co widzę przed sobą ! :)

***

Druga przesyłka z zagranicy to długo wyczekiwane pędzle Real Techniques Otrzymałam je wczoraj od mojego listonosza ;), czyli 25 dni licząc od momentu złożenia zamówienia na iherb.pl W paczkach znalazłam też gratisiki :)


Warto było czekać, gdyż cena jaką za nie zapłaciłam wszystko tłumaczy. Za te pędzle zapłaciłam niecałe 100 zł :) A są warte dwa razy tyle ... ale to nie to jest najważniejsze !


Pędzle są rewelacyjne. Miękkie, delikatne, precyzyjnie i profesjonalnie wygląda makijaż nimi wykonany ... to już jest moja nowa miłość Mam nadzieję, że z biegiem czasu będa mnie zachwycać jeszcze bardziej i nie wykluczam wcale by w przyszłości skusić się na powiększenie tej kolekcji :)


No, to się nachwaliłam ;) Wybaczcie, ale musiałam  :*
A jak tam Wasze łowy promocyjnych kosmetyków ^^ ?

 

49 komentarzy:

  1. Piękne okulary, ciekawią mnie te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle już mogę polecić ! Są genialne.

      Usuń
  2. Pędzle wyglądają jak puch! Już sobie wyobrażam jak mięciutkie i przyjemne w dotyku muszą być! Tylko się miziać i miziać ;D
    Chyba muszę się za takimi rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, można się nimi miziać bez opamiętania. Są wspaniałe :D

      Usuń
  3. okularki i pędzelki cudowne !!!
    doczekałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekałam :) Warto było czekać ... :)

      Usuń
  4. Piękne okulary :) ciekawe, jak będą sprawować się pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadają się świetnie. Już je kocham.

      Usuń
  5. Pędzle są cudowne!
    Jak na razie mam tylko jeden,ale pewnie nie ostatni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie "skunksika" i zachorowałam na niego ;)
      Jakie pędzle RT jeszcze byś przygarnęła ?

      Usuń
  6. do mnie ten zestaw podróżny pędzli RT zajechał dokładnie w ten sam dzień :D Super są na szybki makijaż rano przed pójściem do pracy (już przetestowałam). Zapomniałaś jeszcze dodać, że pędzelki razem z wysyłką z USA kosztowały ponad połowę mniej niż w naszych polskich sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Wysyłka może długotrwała, ale jeśli chodzi o koszt całej transakcji i fakt, że to z USA przyjechało to taniutko bardzo ! :D

      Usuń
  7. Dziwne dzialanie okularów, zapewne sa zle wyprofilowane i zalamuja Ci obraz . Pędzle sa cudowne i strasznie Ci ich zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz spotkałam się z okularami, które dają taki dziwny efekt. No cóż ... gdybym je kupiła to byłabym wściekła. A tak to mi szkoda, że ich nosić nie będę, bo jeszcze przydzwonię w jakiś słup ;)

      Usuń
  8. śliczne okluarki, ale nie jestem w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Nie mam pojęcia o co chodzi z tym przybliżaniem. A pędzelki cudne... zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      To prawda, pędzle są cudowne :D

      Usuń
  9. pędzle mnie zaintrygowały! muszę zajrzeć na tę stronę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj, aczkolwiek teraz nie ma promocji typu -20% na RT, z której ja skorzystałam ;)

      Usuń
  10. Bardzo mi się te pędzle podobają,ciekawa jakie będą w użyciu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Okularki super, ale te pędzle *_* Jak puszyście i delikatnie wyglądają :) No to teraz nic tylko czekam na makijaże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okularki super, ale sobie poleżą ... albo na głowie je ponoszę jako ozdobę ;)
      A pędzle są milusie, puszyste i .... och i ach ! :D

      Usuń
  12. piękne pędzle a okulary.....hm, zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się okazuje okularki tylko ładnie wyglądają, bo są "dość dziwne" :(

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. A no tak wyszło. Była promocja -20% na RT, jako nowy klient skorzystałam ze zniżki 5$, wybrałam przesyłkę nierejestrowaną ... i tak x 2 ... no i mam w tej cenie :D

      Usuń
  14. ale pędzli :D! wyglądają na super mięciutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnóstwo pędzli :D
      Ale z chęcią przygarnęłabym resztę RT, i nie wykluczam zakupu choć jednego Hakuro, bo póki co nie mam żadnego ;)

      Usuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tych pędzelków, bo wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle! Marzę o nich. Może kiedyś przekonam się do ich zakupu na Iherb. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak wspaniałe pędzelki, zazdroszce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzle wyglądają imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale rewelacyjne te pędzle...a fotka na której leżą włosiem do przodu po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  20. A może okularki mają szkła z minusową soczewką?? świetne pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. moimi ulubiecami staly sie pedzle do podkladu i pudru z rt <3

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, te pędzle! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetne paczuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne okulary! I świetne pędzle;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.