Ostatni majowy przegląd skrzynki pocztowej ;)



Ostatni raz w tym miesiącu przychodzę z wieściami z mojej skrzynki pocztowej :) Co do mnie dotarło w zeszłym tygodniu i tym obecnym zobaczycie w dalszej części :) Spokojnie, nie ma tego za dużo ...


Pastę do zębów Colgate Total Pro Interdental testuję dzięki Uroda i Zdrowie. Widziałam już na paru blogach, że też się załapałyście ;)

***


Dzięki Agencji Werner i Wspólnicy mam przyjemność poznać suplement diety Plusssz Care Lekkie Nogi. Kurację na cały miesiąc zaczynam 1 czerwca. Jestem ciekawa czy i jak zadziała suplement w tabletkach. Swoją drogą wcześniej byłam przekonana, że Plusssz to tylko tabletki musujące ;)

***

Ostatnia przesyłka to kosmetyki BingoSpa, które mam przyjemność testować dzięki NaturalLine.eu. Do bliższego poznania wybrałam cynkową maskę do twarzy 'aloes * len * rumianek' oraz kolagen po opalaniu. Ten pierwszy już raz użyłam i zapowiada się bardzo ciekawie, z drugim natomiast muszę poczekać na upalne dni, bym mogła sprawdzić działanie po intensywnym opalaniu ;)

Tak oto wyglądają moje ostatnie paczuszki. Na kilka ciekawych czekam, w tym na moje zakupy poczynione w stolicy ;) Już nie mogę się ich doczekać ... na pewno pokażę Wam co też ciekawego kupiłam ;)

Jak miewają się Wasze skrzynki, co w tym tygodniu otrzymaliście ?

26 komentarzy:

  1. no to tym razem skromnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, czy skuteczny jest ten suplement;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja otrzymałam do testowania od wizaż.pl pomadke w kredce z Astora ;) A Twoje przesyłki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów ...a u mnie również kilka paczuszek było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w tym tygodniu było paru kurierów, ale z rzeczami dla dziecka.
    Moja skrzynka pocztowa w tym tygodniu wieje pustką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. te bingo spa świetnie wygląda. A co do lekkich n,og to teraz by mi się przydało

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo fajnie, same przydatne gifty.
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja skrzynka uboga bo nigdy nic nie dostałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję fajne produkty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ;) skromne nie skromne, dobrze że są i stale coś przybywa;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kosmetyki, miłego testowania ;)).

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie i Plussz i Pasta i jeszcze kilka ciekawostek kosmetycznych :) Bardzo lubię takie tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Też dostałam pastkę :) A tego plusza chętnie bym przetestowała...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe produkty dostałaś :D
    Pastę używam na co dzien i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne produkty, u mnie na razie bida, ale spodziewam się przesyłki od JM Spa&Wellness :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolagen po opalaniu brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolagen po opalaniu - to mnie najbardziej zaciekawiło. daj koniecznie znać jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa jestem jak ci się ten kolagen sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten plusssz od dłuższego czasu mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również otrzymałam pastę:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.