Odprężenie ciała i umysłu w kąpieli, czyli duet On Line Harmony Olejek Arganowy :)



Gdy otrzymałam paczuszkę od Forte Sweden nie miałam pojęcia co znajdę w środku. Gdy moim oczom ukazała się seria On Line Harmony w wersji Olejek Arganowy moje oczy mocno zaświeciły się. Natychmiast musiałam powąchać te cuda ... sól pieniąca i żel pod prysznic już na początku oczarowały mnie swym zapachem, a podczas stosowania sprawiły, że pokochałam ich właściwości. Nie ukrywam, że te dwie propozycje Forte Sweden bardzo polubiłam i z pewnością w mej łazience znajdą honorowe miejsce.  Zapraszam na recenzję tych specyfików :)

Zacznę od soli pieniącej :)

Na stronie producenta czytamy:

Sól do kąpieli bogata w makro i mikro elementy - mangan, chrom, miedź, kobalt oraz bio olejek arganowy pochodzący z Maroko o właściwościach ujędrniających, wygładzających i peelingujących. Araganowa, pieniąca kąpiel to przyjemny rytuał, który przywraca skórze blask i młodzieńczą świeżość.


Sól znajduje się w plastikowej butli o pojemności 600 g, która jest zakręcana plastikową nakrętką. Opakowanie jest szczelne i nie uwalnia zapachu na zewnątrz. Gdy odkręcamy korek natychmiast można wyczuć wspaniały zapach soli. Szyjka butli jest sporych rozmiarów, bez problemu można wysypać żądaną ilość kryształków soli. 



Sól sama w sobie jest bardzo przyjemna. Twarde kryształki mają miodową barwę, którą tracą podczas kontaktu z wodą jednocześnie delikatnie zabarwiają ją a same stają się przezroczyste ;)  Dość szybko rozpuszczają się i pozwalają uzyskać niesamowitą pianę, która przyjemnie otula ciała i niesamowicie pachnie. I co ważne jest trwała ! Oznacza to, że nie znika błyskawicznie jak często ma to miejsce w solach do kąpieli. Piana błyskawicznie się tworzy z kryształków wrzuconych pod silny strumień wody i pozwala cieszyć się nią przez naprawdę długi czas. 


Dodatkowo podczas wannowego relaksu z udziałem tej soli możemy rozkoszować się jej zapachem, który unosi się w całej łazience, natomiast po kąpieli przez długi czas wyczuwa się jego obecność na skórze. Bardzo przyjemna woń, więc jest to absolutnie zaleta. 



Sól przyczynia się nie tylko do uzyskania lepszego samopoczucia, ale przede wszystkim doskonale pielęgnuje skórę. Pozwala zauważyć, że staje się ona miękka i sprężysta, jest doskonale odżywiona. Co ważne sól nie powoduje nieprzyjemnego uczucia ściągniecia skóry ani nie powoduje podrażnień.


***

Czas na drugi kosmetyk - żel pod prysznic i płyn do kąpieli.

Na stronie producenta przeczytamy:
Aromatyczny żel pod prysznic i do kąpieli bogaty w bio olejek arganowy pochodzący z Maroko o właściwościach ujędrniających i wygładzających. Po użyciu żelu ciało odzyskuje blask i młodzieńczą świeżość.
Żele Harmony to bogactwo dobroczynnych ekstraktów, właściwości nawilżające, natłuszczające, regenerujące, nasycone aromaty długo utrzymujące się na skórze, pachnąca piana podczas kąpieli, dwie funkcje – żel pod prysznic i płyn do kąpieli, wygodne i poręczne opakowania. Żel nie zawiera parabenów.


Kosmetyk ten znajduje się plastikowej butli, której pojemność to 500 ml. Butelka jest wygodna w użytkowaniu dzięki temu, iż uzbrojona jest w nakrętkę typu press, którą bez najmniejszego problemu można również odkręcić w razie potrzeby. Ścianki butelki są przezroczyste i dzięki nim mamy możliwość bieżącego podglądu zawartości.



Żel ma dość gęstą konsystencję, bursztynowy kolor i obłędny zapach. Stosowanie tego kosmetyku w codziennej pielęgnacji jest niezwykle przyjemne. Żel nie przecieka przez palce, dobrze się pieni i jest bardzo wydajny. Niewielka ilość specyfiku pozwala na dokładne umycie całego ciała. Skóra jest perfekcyjnie oczyszczona oraz nawilżona. Zastosowany w wannie jako płyn do kąpieli sprawia, że uzyskujemy ogromne ilości piany. Pozwala poczuć się jak w prawdziwym spa, relaks w wannie pełnej piany i cudownego aromatu niezwykle pozytywnie wpływa na psychikę :) 


Specyfik ten pachnie tak samo jak sól, aczkolwiek bardziej subtelnie. Nuta zapachowa jest obłędna i najlepiej jest ją poznać osobiście :) Zapach tego cuda unosi się w całej łazience i świetnie otula nasze ciało, pozostając na długo wyczuwalnym na skórze. W tym przypadku to ogromny plus. 



***

Bardzo polubiłam ten duet, z całą pewnością zapach ma tu swój niekwestionowany udział :) Jednak właściwości pielęgnacyjne tych specyfików sprawiają, że z chęcią sięgnę po inne wersje zapachowe /Awokado, Figa, Oliwka/. Znacie któreś z tych propozycji ?


Kosmetyki do testów otrzymałam od firmy Forte Sweden.
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

20 komentarzy:

  1. Nie znam osobiście marki Online. Trochę żałuję, ponieważ nigdzie jej raczej nei widuję i nie wiem gdzie jej szukać... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje pierwsze skojarzenie, jak zobaczyłam kolor- oo zapach coli? a tu jednak nie :P
    szkoda, że ich nigdzie nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, sól która daje pianę, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetykow nie znam ale za to zdjecia sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jestem ciekawa jak pachną, bo wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm uwielbiam olejki pod prysznic!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem oczarowana tym duetem...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. soli do kapieli nie lubie
    ale zel bym kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie cudowności do kąpieli :) i jeszcze jak przyjemnie pachną...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba kosmetyki wyglądają bardzo kusząco:) Chętnie bym sięgnęła po ten żel/płyn.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel pod prysznic z chęcią bym wypróbowała,soli niestety nie,poniewaz nie mam w domu wanny:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Sól mnie zaciekawiła, bo moja nigdy się nie pieni :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia:) Sól faktycznie fajnie się pieni:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszły Ci zdjęcia. Żel mam figowy, też pachnie świetnie, ale moja sól oliwkowa aż takiej pianki nie robi.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.