Niespodziewana paczka



Cześć. 
Przychodzę dziś z pewną informacją i choć w tym poście zaprezentuję paczuszkę, która dotarła do mnie wczoraj, to będzie to też notka o kimś. Nie wiem jak zacząć, gdyż nigdy wcześniej nie spotkało mnie coś podobnego, więc może zacznę tak:

"(...) Postanowiłam Ci przyznać "nagrodę" zastępczą. Mam nadzieję, że zawartość paczki przypadnie Ci do gustu i sprawi, że uśmiech pojawi się na Twojej buźce :)"

Antonina Guzik
 
To właśnie Antonina Guzik jest sprawczynią tej jakże miłej dla mnie niespodzianki. 
Czytając Jej słowa przelane na papier miałam wrażenie, że stoję tuż obok Niej. Oczywiście moja buzia uśmiechnęła się momentalnie i jeszcze długo nie schodził z mej twarzy uśmiech. Jednak w oczach spontanicznie pojawiły się też łzy, łzy szczęścia. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim odruchem drugiej osoby, która otrzymując nagrodę stara się zadziałać tak by ta mimo wszystko trafiła do wytypowanej osoby, a gdy napotyka na drodze pewne przeszkody, wybiera inne rozwiązanie i wysyła "nagrodę" zastępczą :)

Ta cała "akcja Antoniny Guzik" ma związek z Akcją Maliny Rewitalizacja dłoni i stóp. Te z Was, które czytają regularnie moje wypociny wiedzą, że brałam w niej udział. Być może wiele z Was śledziło finał podsumowań u Maliny i wie "co i jak" ;) Tak czy inaczej ... zrezygnowałam z przyznanej nagrody na rzecz następnej osoby, która została wybrana przez czytelniczki. A zrezygnowałam dlatego, iż podważono słuszność czy aby na pewno nagroda mi się należy, gdyż dwie recenzje kosmetyków, które otrzymałam do przetestowania pojawiły się po określonym terminie. Poinformowała mnie o tym sama organizatorka akcji, nie ukrywałam, że sama zapędziłam się w kozi róg, ponieważ akcja została przedłużona przez Nią o tydzień i w mej głowie zakodował się ten właśnie termin, o terminie recenzji tych dwóch kosmetyków zapomniałam. Nie chodziło mi o "kosmetyki", a o całokształt akcji ... dlatego zrezygnowałam z nagrody. Bardzo się ucieszyłam jak dowiedziałam się, że to właśnie Antonina Guzik dostanie zestaw kosmetyków, który miał trafić do mnie, a to dlatego, że sama na "Guziczka" zagłosowałam. Uwielbiam czytać Jej notki. Wejdziesz do Niej na chwilę, a zaczytasz się na długi czas :)

Zatem prezentuję tę "nagrodę" zastępczą, którą Antonina mi przyznała :)





4 pełnowymiarowe kosmetyki, których nie poznałam nigdy wcześniej :) Cała paczuszka była perfekcyjnie zabezpieczona do transportu. Antonina Guzik uraczyła mnie przy okazji folią bombelkową, ultra cienką "pianką" zabezpieczającą /nie wiem jak to fachowo się nazywa ;)/ oraz czerwoną taśmą. Mój mały urwis miał radochę podczas cięć tychże "wypełniaczy" :)

Już pisałam do "przyznającej tę nagrodę", że nie musiała ..... Ale oczywiście zrozumiałam, że chciała. :) Tak naprawdę nic nie cieszy tak jak radość obdarowywanego, prawda ?
A przy okazji powiem Wam, że z Antoniny jest niezły strateg. Tak sobie wszystko ułożyła, mimo pewnych oporów zdobyła mój adres i jak się sama przyznała dostała go od Angeliki. Więc i Tobie dziękuję, bo kto wie gdyby nie Twoja pomoc to może Guziczek zostałby detektywem ;)  a wtedy to chyba musiałabym się bać ;)

Wielkie dziękuję :*



64 komentarze:

  1. Taką paczuszkę to sama chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! fajna niespodzianka. Antonina Guzik zasługuje na pochwałę :) A ta poza tym uważam że "malinowa nagroda ci się należała. Szkoda, że zawsze znajdą się tacy, którzy szukają dziury w całym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby takich miłych i dobrych ludzi było w Twoim życiu jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Życzę tego sobie i innym również. To bardzo miłe doświadczyć czegoś takiego.

      Usuń
  4. Bo z Antosi to równa babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się miło człowiekowi robi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są takie niespodziewane i miłe paczuszki :) Niektórzy potrafią nas zaskoczyć i w tak prosty sposób uszczęśliwić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianki są rzeczywiście miłe. Ale taki gesty nie często się spotyka.

      Usuń
  7. Miły gest i świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To milo z jej strony,taki gest pamieta sie dlugo :) swietne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością zapamiętam to na zawsze.

      Usuń
  9. Ale miło:) Wielkie brawa dla Antoniny ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. Antoninę bardzo lubię ,chociaż znam ją tylko wirtualnie to i tak da się odczuć jej "Wielkie serduszko" ,teraz i Ty się o tym przekonałaś ...fajna przesyłeczka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla Antoniny brawa - jednak jak widac w Malinowym klubie dziewczyny są za sobą i się wspierają, jednak trafia się klka awanturnic co sa z nami tylko dla kosmetyków, co jest smutne i żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że są jeszcze takie wspaniałe osoby jak Antonina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny gest ze strony Antoniny i gratulacje dla Twojej postawy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo miło z jej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej. To cudowne <3 Czasami można trafić na własnie takich wspaniałych ludzi. Gratuluję dobrego serduszka Antoninie i tobie tak miłego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nagroda Ci się należała i tej wersji będę się trzymać! :)
    A czytając tą notkę sama mam łzy w oczach i tym bardziej się cieszę, że niespodzianka się udała :)
    Guziczek detektywem...hehe...to by dopiero było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanstastyczna niespodzianka! Wierzyłam w słuszność Twojej decyzji :)

      PS. Detektyw Guzik - brzmi nieźle :)

      Usuń
    2. Powiem szczerze, że i mnie się pojawiły łzy w oczach po przeczytaniu tego posta...:)

      W takich chwilach wraca wiara w ludzi...:)

      Gratuluję Ci Kochana tej paczuszki, ale jeszcze bardziej przyjaźni Antoniny...:)

      Usuń
  17. niespodziewane paczki sa najlepsze :)
    milego weekendu x x x

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny, dziękuję, że dzięki Wam pojawił się uśmiech i u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. miły gest, peeling sama z checia bym sprobowała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję paczki! Sama bym się bardzo z niej ucieszyła:)
    Widzę, że jest saszetka do stóp którą kupuję:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. jak miło z jej strony...przecudowny gest ;0

    OdpowiedzUsuń
  22. Miły gest , pięknie z jej strony ;)

    OdpowiedzUsuń

  23. Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2013/05/uwaga-wielkie-rozdanie-u-mtteam.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny gest z jej strony i świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna paczuszka. Takie niespodziewane niespodzianki są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. To,że "Guziczek" jest wspaniała,wiem nie od dziś:) Dlatego nie zdziwił mnie jej gest.
    Gratuluję cudnej niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super :) Szacun dla Pani A G :D Wspaniała paczuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Super miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie nagrody pocieszenia to aż się chce przyjmować;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo miło ze strony Antoniny:) w nagrodę dostanie mnie jako obserwatora ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna niespodzianka. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O kurcze, jak miło! Bardzo sympatyczna sytuacja :))

    (Też bardzo lubię czytać Antoninę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.