Neonowe paznokcie w deszczowy dzień ;)



Witajcie !
Czy u Was za oknem również jest deszczowo i słońca brakuje ?
W ten pochmurny i przygnębiający pogodą dzień postanowiłam stworzyć "coś" na pazurkach, "coś" co choć troszkę rozjaśni i rozweseli mnie, i sprawi, że będę miała w sobie więcej energii ... i muszę powiedzieć, ze choć nie wygląda to idealnie udało mi się osiągnąć zamierzony cel :D


Lakiery, których użyłam to Daily Color od firmy Venita: neon zielony D36, jasny różowy D42 i fiolet D32  :) Na te kwiatuszki spójrzcie z przymrużeniem oka ;)

Lubicie takie neonowe kolorki na pazurkach ?

36 komentarzy:

  1. Wow, ale zielona zieleń ;-) Super optymistyczny akcent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszki są właśnie fajne, takie rozmyte :) ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. neon świetny, ale u mnie mógłby wstąpić jedynie jako dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dziś piękna pogoda :). A kolorek świetny ale nie dla mnie chyba, ze na pojedynczym paznokciu jako takie urozmaicenie z innym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Neonkowo :) Na lato idealne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dawno nie miałam takiego kolorku na paznokciach :) Z tymi kwiatuszkami wygląda bardzo fajnie :) U mnie piękne słoneczko, cieplutko, więc nie wiem o jakim deszczu piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, bardzo pozytywnie nastrajają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię neonowe kolory , na paznokciach również. Fajny pomysł z tymi kwiatkami , bardzo precyzyjnie zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, daje po oczach :)
    idealny na wiosnę, może ciut bardziej ją rozhula ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fantastyczny kolor! Ślicznie z tymi kwiatuszkami wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładniutkie kwiatuszki... świetne są...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kwiatuchy sobie walnęłaś :) Bardzo łądnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnie to wygląda! podoba mi się :D
    lubię neony na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdobienie :) U mnie lato w pełni :D Piękna pogoda, słonko świeci, jest cieplutko- bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mega pozytywne! aż mnie kusi na jakiś neon, ale w szkole nie lubią takich kolorków ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pazurki extra, ja nie mam kompletnie zdolności do malowania pazurków.
    U nas było słoneczko, nawet mój mężczyzna zdążył skosić trawnik po południu. Także plan wykonany ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne te kwiatuszki :) Ładne kolory wykorzystałaś

    OdpowiedzUsuń
  19. Daje po oczach... i to jak:)))
    Na pochmurne dni idealnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pazurki:) bardzo pozytywne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo energetyczny kolor :) Idealnie pasowałby do mojej "barusiowej" fuksji :) Kwiatki super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny, neonowy kolor na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To nie jest niebieski :( Tylko ciemno fioletowy, który niestety na wszystkich ujęciach wygląda jak granat... a w buteleczce wygląda jak jasny pastelowy odcień... :)

    Ten neon jest boski! Sama mam kilka neonów w swojej kolekcji, na lato idealne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne paznokcie :) Rzucają się od razu w oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.