♥ Mój maleńki OPI ♥ cajun shrimp NL L64 ♥


W marcowym pudełku Shiny znalazłam te oto maleństwo. To mój cajun shrimp oznaczony symbolem NL L64. Kolorek bardzo przyjemny i świetnie nadający się na ciepłe dni, myślę, że pięknie będzie prezentował się w towarzystwie letniej opalenizny, której jeszcze u mnie brak ;) Cajun shrimp to coś pomiędzy różem a malinką :)


Lakier zachwycił mnie swoim kryciem i szybkością wysychania. Trwałość również jest fantastyczna. Potrafi wyglądać perfekcyjnie przez 4-5 dni, nie odpryskuje i nie tworzy zacieków. Choć buteleczka jest maleńka to mimo wszystko pędzelek jest bardzo wygodny w stosowaniu. 










Bardzo polubiłam ten lakierek. Podoba mi się również jego wysoki połysk :) 
Czy Wy w swoich lakierowych zbiorach macie choć jedno takie "OPIkowe baby" ?
Dajcie znać jaki kolorek posiadacie, chętnie sprawdzę jak wygląda, a może "wpadnie mi w oko" i będę chciała go mieć ;)

26 komentarzy:

  1. jest wspaniały :D
    ja wygrałam miniaturki z M.Cannah :D (na bank źle to napisałam;))

    OdpowiedzUsuń
  2. 4-5 dni?:) No to rzeczywiście bardzo przyzwoita trwałość :). W zależności od oświetlenia,wygląda jak róż/krwista czerwień ;p. Czerwień jak najbardziej do mnie trafia!B-) Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) Kocham czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek, uwielbiam czerwień, zwłaszcza latem;)

    W wolnej chwili zapraszam Cię do siebie na rozdanie;)

    http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2013/05/urodzinowe-rozdanie-u-basia86.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam jeszcze swojego OPI, ale osobiście poluje na jakiegoś "piaskowca" :) Bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już upolujesz piaskowca jakiegoś to daj znać :)

      Usuń
  6. Przepiękny, kobiecy kolor :)
    A co do okularów Firmoo - zamówiłam je bodajże w sobotę, w poniedziałek dostałam wiadomość, że pakują, w środę wysłali, a w piątek je dostałam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest śliczny. Dzięki za informację... muszę w takim razie poczekać na info o kolejnym etapie realizacji ;)

      Usuń
  7. Świetny kolor i te kwiatki w tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek jest cudny, a te kwiatki w tle to biały bez :)

      Usuń
  8. no proszę a ja go trochę krytykuje. Też dostałam z shinybox, ale fioletowy. Wszystko tak, jak mówisz z tym, że u mnie na drugi dzień są duże odpryski;/ czemu?;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też tak jest,ale u mnie to normalka każdy lakier 2 dni to max. Poprostu chyba mam za słabe paznokcie :(

      Usuń
  9. nie mam jeszcze żadnego Opika, ale upoluję je wreszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek ;) Jeszcze nigy nie miałam lakieru z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie kazdy lakier z top coat trzyma sie 5-7 dni ;) z OPI nie mam zadnego,jestem fanka tanszych lakierow typu MUA,goldern rose,wibo,ale kolorek jest sliczny I bardzo elegancki x x x

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek fajny, jak piszesz idealny na lato...ja nie mam żadnego z tych maluszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że robią takie małe wersje :) Przepiękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolorek bardzo mi się podoba, najpiękniejszy ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie maleństwo :) Ale szczerze mówiąc ja lubię takie małe lakierki, przynajmniej się nie martwię, że nie zdążę zdenkować na czas ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.