Mini wyprawki NUK otrzymują ...



Witajcie ;)
By dłużej nie trzymać Was w niepewności pragnę podać Wam wyniki konkurs z NUK. Muszę przyznać, że kreatywność niektórych z Was bardzo mi się spodobała. Padło wiele fajnych propozycji i bardzo się cieszę, że to maszyna losująca zdecydowała o nagrodzonych, a nie ja sama - musiałabym praktycznie wszystkich obdarować ;) Nie przedłużając ...

Pierwsze losowanie odbyło się spośród tych osób, które zgłosiły swoje propozycje do momentu pojawienia się informacji o przedłużeniu przeze mnie konkursu. Na tej liście znalazły się osoby, którym przydzieliłam kolejne numerki :)


Generator liczb wylosował :



7 - Świat piękna i testowania.
1 - Glamourka89
4 - Małgorzata Margaretka
Gratulacje !!!

Na drugiej liście pojawiły się wszystkie osoby biorące udział w konkursie, z wykluczeniem wyżej wygranych. Każdej osobie przydzieliłam numerki porządkowe i lista wyglądała tak ;)


Tym razem generator liczb wylosował :


7 - Malinowa Chatka
11 - Agnieszka KAl.
8 - Ika

Gratulacje !!!

Szczęśliwe laureatki, wyślijcie do mnie swoje dane adresowe :) Macie 5 dni na kontakt ze mną ;) Mój adresik: kraina-testow@wp.pl

Jednocześnie informuję, że wyprawki zostaną przeze mnie wysyłane dopiero po otrzymaniu wszystkich adresów. Mam nadzieję, że nie będzie to dla Was kłopotliwe, a ja uniknę chodzenia "na raty" ;)

Wszystkim życzę miłego dnia  :)
Pozdrawiam

23 komentarze:

  1. O jak mnie cieszy wygrana, dziękuję bardzo, przyda się w sierpniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miła wiadomość na początek dnia - dzidziuś ,którego zamierzam obdarować tą wyprawką ucieszy się na pewno :)
    Już wysyłam maila i gratulacje dla reszty zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jupi!!!:-D Ale fajnie. Nawet nie wiesz jak się cieszę z wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh...na liście byłam ,szkoda,że nie wygralam,przydało by sie bardzo maluszkowi za miesiąc... ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. AAA aaa ale fajnie (jupi) Bardzo się cieszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba przeoczyłam swoja wygraną(brak dostępu do neta) mam nadzieje że nie jest za późno:(((((

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, paczuszka dotarła, teraz tylko czekamy na dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.