Mięta od Venity :) Swatche Glamour G26



Wszędzie jest "mięta", więc i Venita taką ma, aczkolwiek lakier Glamour G26 zawiera w sobie shimmer, co nie zmienia faktu, że bardzo mi się podoba. Zobaczcie jak prezentuje się na mych pazurkach ;)






Kolorek miętowy jest ostatnio na topie i z pewnością każda miłośniczka lakierów prędzej czy później po niego sięgnie. Pytanie tylko jaką firmę wybierze ;)  Przy okazji przypominam, że m.in. lakier w tym kolorze jest do zdobycia w moim rozdaniu "Lakierowy zawrót głowy" :D
Jak wam się podoba propozycja Venity ? 

41 komentarzy:

  1. Piękny lakier, mam podobny kolor:)
    w wolnej chwli zapraszam do mnie nowe posty:)


    Ps. Jakis czas temu zmieniłam nazwę bloga z justynasinspirations.blogspot.com na justynasstyle.blogspot.com zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiej firmy masz ten podobny kolorek? Chętnie zobaczę jak się prezentuje.

      Usuń
  2. Zdecydowanie moja kolorystyka :) bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny :) ostatnio polubiłam pastele choć jestem zwolenniczką ciemnych lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za ciemnymi nie przepadam, aczkolwiek jak wpadnie mi jakiś w oko to też pomaluję :D

      Usuń
  4. Ja mam z tej serii niebieski i on potrzebuje aż 4 warstw by wyglądać dobrze... Przez co to kompletnie go dyskwalifikuje. A ten ile warstw potrzebuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne ... ja mam całą kolekcję i każdy kryje po dwóch (!) warstwach /pierwsza cienka, druga ciut grubsza i jest super jak dla mnie/. Może zbyt cienkie warstwy nakładasz ?
      Moje niebieskie paznokcie zobaczysz tutaj :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie się prezentuje ten kolorek na Twoich paznokciach ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością na każdych paznokciach będzie ślicznie wyglądał :)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny, jak widzę kolejną wersję mięty to opanować się nie mogę :)
    mam już 4 sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko 4 ? :D
      Możesz powiększyć kolekcję ... pamiętasz o moim rozdaniu ? Tam jest ta mięta również ;)

      Usuń
  8. moj ulubiony wiosenny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne masz pazurki, a kolor bajeczny...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wszystko w miętowych kolorach :)
    szkoda, że lakieru takiego nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny:)
    ale bardziej wygląda na lazurowy niż miętowy kolorek

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie odnajduję się w pastelowych barwach, wydaje mi się że do mnie nie pasują... ale u innych lubię pooglądać, a Twoje pazury wyglądają naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczarowałaś mnie tym kolorem :D W tym roku czekają mnie 2 śluby znajomych. Na jeden z nich planuję ubrać zieloną sukienkę i ten kolor na paznokciach by dopełnił całości... :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny kolorek - w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no właśnie, mięta mi się cholernie podoba, ale jeszcze nie znalazłam idealnej, rozbielonej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojj cały czas ten kolor modny i słusznie bo jest śliczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny miętusek, niestety nie czuję się w takich kolorach dobrze:(

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam taki kolorek <3
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam miętowy kolor,sama tez mam jeden miętowy lakier , bodajże z drogerii natura, tani,ale ładny i dobrze się trzyma na pazurkach :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.