L`Biotica, Biovax, Intensywnie regenerujący szampon oraz maseczka do włosów przetłuszczających się. Czy jest to duet doskonały do mych włosów ?



Jakiś czas temu w moje posiadanie wpadły kosmetyki do włosów marki Biovax. Dziś słów kilka nt. serii stworzonej do włosów przetłuszczających się, czyli teoretycznie właśnie do moich ;) Po bliższym poznaniu szamponu i maseczki do włosów chcę się podzielić swoimi spostrzeżeniami. Czy kosmetyki te sprawdziły się, czy może wręcz przeciwnie - o tym przeczytacie w dalszej części notki.


Szampon znajduje się w praktycznym opakowaniu o pojemności 200 ml. Butelka nie jest przezroczysta co niestety uniemożliwia obserwowanie zawartości, a właściwie jej poziomu. Zamknięcie jest bardzo wygodne, gdyż to typowy "klikacz" - szybko i bez problemu jestem w stanie wydobyć gęsty szampon o perłowym kolorze i cudownym zapachu, bez zbędnego odkręcania i uporczywego wydobywania "na siłę" ;)


Jak już wspomniałam szampon jest gęsty, a co za tym idzie jest bardzo wydajny. Mała ilość naniesiona na mokre włosy pozwala uzyskać dość dużo piany, która oczyszcza zarówno włosy jak i skórę głowy. Szampon łatwo się spłukuje i pozostawia ładny zapach, choć co do zapachu muszę przyznać, że może on być dla niektórych nieprzyjemny, gdyż niektórzy (czytaj mój mężczyzna ;) mogą wyczuć "winne jabłka" ;) Ja osobiście czuję nutę jabłek, ale czy winnych ... raczej nie ;) Włosy po umyciu tym szamponem są miękkie i przyjemne w dotyku, lśniące i zachowują nienaganną świeżość przez okrągłe 2 dni i jeszcze troszkę. Jednak stosowanie samego szamponu sprawiało, że miałam problem z rozczesaniem ich choć nie były poplątane to sprawiały mi trudność w tej czynności ;)
Dlatego też szampon stosuję co 3-4 dni i każdorazowo po umyciu nakładam maskę. Dla mnie to fantastyczne osiągnięcie. Muszę przyznać, że dawno nie miałam tak dobrych rezultatów. Jednak mam świadomość, że nie bez znaczenia jest tutaj maska, bo to z nią ten efekt uzyskuję. 
Kilka ważnych informacji z opakowania.

***


Maska do włosów znajduje się w przyjemnym plastikowym słoiku o pojemności 250 ml. Pojemniczek jest bardzo wygodny w użytkowaniu za sprawą "szerokiej szyjki". Wspaniale można dozować odpowiednią ilość maski. W przypadku moich włosów, które sięgają prawie do linii brody, ilość jaka okazała się dla mnie optymalna to "standardowa" wielkość orzecha włoskiego ;) 


Maska jest gęsta, /producent określa ją jako woskową/, aczkolwiek bardzo kremowa i przyjemna w aplikacji. Co ważne nie spływa z włosów. Sprawia, że w błyskawicznym tempie stają się one mięciutkie, 'lejące", perfekcyjnie wygładzone i co ważne absolutnie nie są splątane ! Maskę stosuję po każdym myciu w/w szamponem i zostawiam ją na 5 minut. W zupełności mi to wystarcza by uzyskać zamierzony efekt. Maskę spłukuje się bez problemów, mocny strumień wody w kilka chwil pozwala oczyścić włosy z "kremowej mazi", która fantastycznie dyscyplinuje je i nadaje blasku. Co również fajne zapach maski jest bardzo przyjemny i umila czas z maską na włosach, po spłukaniu nie jest mocno intensywny, choć jest wyczuwalny.
I znowu informacje z opakowania :)


Duet ten okazał się genialny ! Moje przetłuszczające się włosy "wyregulowały się" w takim stopniu, że śmiało mogę powiedzieć, że ich nie poznaję ;) Zachwycają mnie zaraz po umyciu, wspaniale wyglądają przez 3-4 dni od "duo-zabiegu", czyli w kombinacji szampon i maska.
Są miękkie, lśniące, nie sprawiają najmniejszych problemów, co ważne wydzielanie sebum jest zauważalnie obniżone, jednak włosy nie są przesuszone od zastosowania tych kosmetyków !


Co jeszcze wyróżnia ten duet ? Fakt, że nie zawiera parabenów, SLS, SLES i glikolu propylenowego. Wysoka skuteczność tych kosmetyków jest dostępna za niewielką cenę. Szampon i maseczka kosztują ok. 17 zł/szt. 

Chyba nie zdziwi więc Was moje podsumowanie, w którym napiszę, że duet ten jest doskonały dla mych włosów :) To absolutny mój "podwójny" HIT ! :) Jeśli również macie włosy przetłuszczające się polecam Wam wypróbować tę serię kosmetyków intensywnie regenerujących.

Jak się okazuje dostępność jest zadowalająca, a ceny atrakcyjne. W dobrych aptekach na pewno znajdziecie te produkty. Gdyby jednak okazało się, że nie ma ich w Waszej okolicy możecie zakupić je w GaleriaKosmetyki

Kosmetyki do testów otrzymałam od
 Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.
Jeśli lubicie czytać porady i artykuły dotyczące pielęgnacji włosów koniecznie zerknijcie tutaj.
Z pewnością znacie Biovax. Ciekawi mnie, którą linię stosujecie bądź stosowaliście i jak się spisała. Koniecznie dajcie znać.

27 komentarzy:

  1. Ja nie mam przetłuszczających się włosów, ale z powodzeniem stosuję inne kosmetyki marki Biovax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biovax ma bardzo szeroki asortyment, więc każda znajdzie coś dla siebie.

      Usuń
  2. Stosowałam kiedyś maskę Biovax i byłam bardzo zadowolona z działania jak również z jej wydajności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydajność jest spora, aczkolwiek wszystko zależy od tego jakie ma się długie włosy. Pamiętasz jaką stosowałaś, bo jest ich kilka i parę mnie jeszcze ciekawi. Aczkolwiek mam jeszcze w domu inną, którą za jakiś czas zrecenzuję :D

      Usuń
  3. Na przetłuszczające się włosy świetnie działa sok z cytryny wsmarowany w skórę głowy. Przetestowane na siostrze, działa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś, bardzo dawno temu, stosowałam płukankę domową z sokiem z cytryny właśnie. Ładne refleksy na włosach pozostawiała :D
      Samego soku cytrynowego nie próbowałam stosować w pielęgnacji włosów. Może się skuszę kiedyś ;)

      Usuń
  4. Tę maskę chętnie bym wypróbowała w takim razie, zachęciłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Kup i próbuj, i daj znać jak się sprawdza u Ciebie.

      Usuń
  5. Dużo pozytywnych opinii słyszałam na temat tej maski,muszę przyznać że nigdy nie używałam masek do włosów, jednak jeśli już jakąś kupię to na pewno bedzie to ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska jest rewelacyjna. Włosy przetłuszczające kochają ją.

      Usuń
  6. Osobiście nie znam żadnego z tych kosmetyków (ogólnie marki Biovax) ;) Ale ten duet mnie zaintrygował....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjny ! Warto go poznać i pokochać tak jak moje włosy to zrobiły :D

      Usuń
  7. Może i ja sie skuszę....

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło, że sprawdził się ten duet u Ciebie :) Ja stosuję inne kosmetyki do włosów Biovaxa i również sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze do tej marki nie dotarłam, ale jak dobre to warto się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no słysząłam sporo o firmie i wszyscy chwala

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ich ciekawa... nigdy wcześniej nie testowałam niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować, bo odkąd ściełam włosy strasznie sie przetłuszczają. Już nie mam do nich nerwów ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty, a ja ich nie znam i męczę swoje włosy prawie codziennym myciem :P

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest duet, który po prostu muszę mieć! :)
    A fotki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna linia, zapowiada się zachęcająco :)
    fotki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za recenzję :) Zakupię go w najbliższym wypadzie na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.