Kolorowy zawrót głowy :)



Na początku tygodnia przyjechała do mnie paczuszka, która sprawiła mi mnóstwo radości, ... moje oczy nie wiedziały co się dzieje, ... gdyż jednocześnie tyle barw w ślicznych, malutkich buteleczkach już dawno nie widziały. Same zobaczcie :)

Venita Glamour - 6 cudnych pastelowych kolorów.


***

Venita Daily Color - 12 soczystych kolorów idealnych na ciepłe dni :)


***

Powyższe lakierowe cuda otrzymałam w ramach stałej współpracy z firmą VENITA.
Zabieram się za malowanie pazurków ... od czego by tu zacząć ? ;)
Spodziewajcie się regularnych "kolorowych notek" z Venitą w roli głównej :) 

Jeśli nie wiecie czy w Waszej miejscowości dostępne są produkty Venita możecie sprawdzić to tutaj :) 

Czy wśród tych kolorków odnajdujecie jakieś, które chciałybyście mieć albo już macie ?

30 komentarzy:

  1. D 33, D 32, D35 i D38 najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Po jednym kolorku na paznokieć -będziesz wyjątkowa. Podobają mi się te wszystkie turkusy.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zielenie i odcienie niebieskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromne gratulacje - świetna paczka
    przyznam że bardziej do gustu przypadła mi linia Daily Color i jej wszystkie zielenie, turkusy...no i może jeszcze fiolecik;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję paczuszki, ja prawie oczopląsu dostałam tyle wspaniałych kolorków.... Aż trudno by mi się było zdecydować...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego malowania i oryginalnych pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! :D Ten drugi zestaw jest wspaniały- zazdroszczę! Oby Ci się dobrze sprawowały.
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te kolorki. Ombre ładnie by wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo...ależ Ci zazdroszczę tej przesyłki :)Cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko jakie kolorowe cuda! Ja bym chciała wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile wspaniałych kolorów! ;)
    piękne rzeczy, czekam na pierwsze swatche ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowo:) I wszystkie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, boskie są kolorki tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to teraz będziesz szaleć na pazurkach. Mój typ to G28.

    OdpowiedzUsuń
  15. ty farciaro! ile lakierów :) i jakie śliczne :)) nie wybiorę jednego, bo wszystkie są zarabiste,zazdroszcze ich testowania:))

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie pastele jak te z serii Daily:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. razem prezentują sie cudownie!!!
    oj przygarnęłabym kilka kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cudeńka:)tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolory fajne, jednak w mojej miejscowości nie ma sklepu z kosmetykami firm Vanita

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolory lakierów. Kilka z nich z chęcią widziałabym na swoich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ale kolorowo
    czekam na prezentację pazurkową

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealne kolory na tę cieplejszą częśc roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam lakierów tej firmy, ale wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.