Kolejny raz w Rossmannie ;)



Wiedziałam, że czwartkowe zakupy w Rossmannie nie będą tymi pierwszymi i ostatnimi. Ponownie więc odwiedziłam tę drogerię w celu zakupu tego czego wcześniej nie było. Niestety, tym razem braki w szafach były jeszcze większe ... No cóż, nie było tego czego bardzo pragnęłam, ale za to skusiłam się na kilka innych kosmetyków, które sukcesywnie dopisałam do powstającej listy, gdy przeglądałam blogowe stronki z zakupami ;) Co znalazło się w moim koszyczku ?


Znowu troszkę pielęgnacji i troszkę kolorówki.

 
Dawno nie było w moim domku kremu Nivea Soft - razem z eM bardzo go lubimy, więc do koszyka poleciało opakowanie 300 ml :) Zupełnie w ciemno skusiłam się na krem BB od Eveline. Wybrałam ten do jasnej karnacji, mam nadzieję, że choć troszkę się sprawdzi w ciepłe, letnie dni :) Mój urwis do koszyczka wrzucił pomadkę ochronną Alterra, nie miałam jej wcześniej, więc zabrałam ją do domku ;)

 
W kolorówce cudów nie ma, aczkolwiek cieszę się, że te maleństwa kolorowe są ze mną :) Tusz do rzęs Lovely - obecny chyba w co drugiej notce zakupowej - musiał trafić i do mnie. Za tę cenę warto go wypróbować ;) Lakiery Wibo do zdobień - czarny i biały /pierwszy raz u mnie ;) Lakier Lovely - kolor 133, w pięknym zimny odcieniu niebieskiego. Właśnie taki kolor już dawno wpadł mi w oko i usilnie go szukałam ... i oto jest ! :)

To by było na tyle. Nie planuję więcej odwiedzać Rossmanna podczas tej promocji. Pamiętajcie, że trwa ona do jutra włącznie ;)

Odwiedziliście kolejny raz tę drogerię ? Z czym wróciłyście do domku ? :D 


51 komentarzy:

  1. Dziwne, że u Ciebie takie braki. U mnie szafy z kolorówką jak i półki z pielęgnacją pełniuśkie, chociaż ludzi dziś przy kolorówce kręciło się sporo. Widać, że szafy sukcesywnie uzupełniane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam w małym miasteczku, gdzie Rossmann to największa drogeria, a w przypadku takiej promocji kobiety robią zapasy jak na zimę ;) Mimo dokładanego asortymentu brakowało tego na co miałam ochotę.

      Usuń
  2. U mnie też na kolorówce niestety był pustki;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie byłam raz, ale myślę, czy jutro nie pojechać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy pojedziesz i co ewentualnie kupisz :D

      Usuń
  4. na tusz lovely i ja się skusiłam:D
    chyba zajrzę jeszcze do Rossmanna jutro, akurat będę w Porcie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy :)U mnie też sporo towaru na półkach a nawet dzisiaj jak byłam to dokładali :) Jedyne czego zabrakło to tusz Lovely który też chciałam kupić, no ale przejdę się jeszcze jutro możne trafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam się wybrać po raz drugi ale niestety rozchorowałam się :(
    Aż żałuję bo z chęcią bym coś jeszcze kupiła

    OdpowiedzUsuń
  7. jutro jeszcze pójdę kupić wibo eliksir mam nadzieje że nie będzie braków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tych szminek wybrałabym nr 5, pozostałe jakoś nie przemawiają do mnie. A Ty który chcesz zakupić ?

      Usuń
  8. też chciałam ten tusz, ale niestety nie było ani jednej sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, gdybym wiedziała, że chcesz to bym wzięła dla Ciebie, bo u mnie było ich całkiem sporo.

      Usuń
  9. Też mam ochotę kupić ten BB - mam nadzieję, że zrecenzujesz za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, przetestuje solidnie i napiszę co o nim myślę ;)

      Usuń
  10. Tusz z Wibo muszę jeszcze kupić jeden na zapas. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też do koszyka wpadł ten krem BB z Eveline ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też byłam dziś po raz drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę,że nie tylko ja tam powróciłam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już unikam rossmanna jak na razie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dziś kupiłam ten sam kolorek lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojjj jak te promocje kuszą:P Można troszke kaski stracić ale to w sumie inwestycja w siebie!:D najlepsza inwestycja:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bylam ostatnio też :) I kupiłam kilka maseczek, mleczko, chusteczki z alterry, carmex i kilka drobiazgów :D
    Fajne zakupy, rossman strasznie przyciąga tą promocją :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy tylko ja nie kupiłam tego tuszu do rzęs? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ty, kilka znajomych też narzekało, że go nie dostało ;)

      Usuń
  19. ja nie dałam sie zwariować. Kupiła tusz i puder + prezent dla mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. i jednak się skusiłaś, ahhhh te kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor lakieru :) A linery z Wibo widze na oczy po raz pierwszy, nigdy wcześniej nie napotkałam ich w Rossmanie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja byłam w dwóch Rossmannach i w obu szafy i półki uginały się od towaru...całe szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja odwiedziłam cztery... Dobrze, ze pracuje i nie mam jak wyskoczyć. To obłęd a nie promocja.

    OdpowiedzUsuń
  24. te linery do zdobien fajne, u mnie jakis slaby rossmann bo nie ma wielu ciekawych rzeczy, które widzę na blogach ;//

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że mnóstwo osób skusiło się na ten tusz Pump up :D Tez chciałam te Arciki kupić z Wibo, ale jak wzięłam jedne z półeczki to był dziwnie rozwarstwiony, więc sobie darowałam.
    Zapraszam do mnie, również post Rossamaowy.

    OdpowiedzUsuń
  26. przyjemne zakupy :)
    pomadkę alterra mam, ale używam nie do ust, tylko do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pomadka wpadła do koszyka, to właśnie skojarzyłam, że na kilku blogach czytałam, że dziewczyny na rzęsy nakładają. Tez mam taki zamiar właśnie :D

      Usuń
  27. przejrzałam co kupiłaś i jestem ciekawa w sumie chyba tylko tuszu. Ja kupiłam w ramach promocji 2 inne tusze- Wibo. Pokochałam ich tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam na Akcję Maliny - szczegóły u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. podczas promocji byłam tam 3 razy...dziś jeszcze namówiłam na zakupy Mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem ciekawa co takiego kupiłaś, skoro 3 razy byłaś ...

      Usuń
  30. zawsze cos da sie upolowac ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zakupki:) ładny ten lakier niebiesiutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kolor chodził za mną od dawna. Ostatnio wypatrzyłam, że Essie w swojej kolekcji ślubnej takowy ma, ale niestety nie miałam dostępu do niego. Wkrótce zaprezentuję na pazurkach.

      Usuń
  32. Świetne zakupy. Ja odwiedziłam Rossmann pierwszy raz w czwartek i dziś po raz ostatni. U mnie nie było wielkich braków na półkach. Co chciałam to kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że masz to czego chciałaś :D
      W moim Ross dokładali towar sukcesywnie, ale ja miałam po prostu pecha ... to co chciałam to tego nie dostałam ...ale innym razem sobie to odbiję ;)

      Usuń
  33. Ja sobie odpuściłam tę promocję. Mam tyle kosmetyków, że nie wiem kiedy to zużyję:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też uległam promocji i kupiłam kilka drobiazgów

    OdpowiedzUsuń
  35. jestem ciekawa recenzji eveline 8w1
    wszystkie ktore czytalam byly z tytulem bubel...
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytałam, kupiłam w ciemn, nie ukrywam, że opis producenta mnie skusił ;)
      Recenzja na pewno się pojawi za jakiś czas :)

      Usuń
  36. mam ten BB z Eveline, myślę że jak na drogeryjny krem BB jest całkiem przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.