Kolejny przegląd skrzynki pocztowej :)



Ta pogoda skutecznie mnie rozleniwiła :) Znowu przychodzę z kilkoma paczuszkami, które do mnie dotarły, niektóre już jakiś czas temu, inne w tym tygodniu. Nie przeciągając niepotrzebnym wstępem zapraszam na przegląd paczek :)


Udało mi się dostać do wielkiego testowania kosmetyków BingoSpa. Było kilka kosmetyków, które mnie ciekawiły, jednak ostatecznie wybrałam sobie:
1. Serum kolagenowe uda pośladki brzuch,
2. Balsam brzoskwiniowy do dłoni,
3. Czekoladowo-brzoskwiniowe serum pod prysznic i do mycia włosów.
Zestaw bardzo przyjemny i ładnie pachnący. Kto ma te same kosmetyki ten pewnie wie jak pachną te cudowności. Kto nie ma powiem tylko, że zapachy są świetne.

***


Kolejna przesyłka dotarła bardzo szybko, została wysłana kurierem. Kryła w sobie Magic Foot Peel 7-dniową kurację złuszczająco-regenerującą do stóp. Otrzymałam ją dzięki uprzejmości apteki internetowej Zdro-Vita.pl O tym specyfiku przeczytałam jakiś czas temu na kilku stronach i zapragnęłam przetestować na swoich stopach :) O działaniu i efektach napiszę w swoim czasie.

***


W kolejnej kopercie znalazłam krem do rąk z naparu babki płesznika z firmy Kosmetyki DLA.
Kremik opiszę niebawem, więc jeśli Was ciekawi jak sprawdza się u mnie zachęcam do śledzenia wpisów.

***


Od Agencji Best Image PR otrzymałam spray do czyszczenia wielu powierzchni Brait MultiClean. Solidnie przetestuję na każdej możliwej powierzchni i zdam Wam relację jak sobie radzi ;)

***


Ostatnia paczka dość dużych rozmiarów pochodziła od firmy Forte Sweden. Nie miałam pojęcia co też otrzymam do bliższego poznania. Gdy zajrzałam do jej wnętrza już wiedziałam co i jak. Na kilku blogach widziałam identyczne zestawy ;)
W moje posiadanie trafiły:
1. On Line - Żel pod prysznic i płyn do kąpieli Olejek Arganowy
2. On Line - Sól pieniąca do kąpieli Olejek Arganowy
3. On Line - Żel pod prysznic 3 w 1 Active dla mężczyzn
4. Romantic Professional- Maska do włosów regenerująca (włosy suche i zniszczone)

***


I na koniec zostawiłam sobie moją "zdobycz" od Angelisiak. Jakiś czas temu ogłosiła, że odda w dobre ręce dwa miesięczniki gaga /po 1 egzemplarzu dla jednej osoby/. Niestety nie było zainteresowania i tym sposobem otrzymałam 2 miesięczniki. Dodatkowo znalazłam kremowy peeling z ziarenkami z truskawki firmy Marion i kartkę z pozdrowieniami z Radomska :) Kochana, ślicznie dziękuję Ci za te nadprogramowe dobroci :*

***

Ufff ... tym oto sposobem nadrobiłam zaległe paczuszki. Mogę odhaczyć już tę pozycję ze swojego notatnika ;) Jednak myślę, że jeszcze w maju coś Wam zaprezentuję, gdyż mam nadzieję, że coś jeszcze do mnie dotrze ;)

Jak miewały się Wasze skrzynki w ostatnim czasie ? :)

33 komentarze:

  1. Super, u mnie maj raczej nie będzie obfitował w paczki

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję. Świetne przesyłki. Widzę że Serum kolagenowe cieszy się największym powowdzeniem. Z Forte Sweden też współpracuję - fajne kosmetyki :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie tez przybyło BS dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kosmetyki , miłego testowania ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przesyłki :)

    U mnie jutro przegląd poczty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne paczuchy :) Ja dzisiaj również dostałam paczuszkę od BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne paczuszki. Czekam na recenzje kremu do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Bingo sobie poczekam...nie ma to jak być na końcu listy :D
    Coraz mocniej ciekawią mnie produkty Forte Sweden.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przesyłki :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, ja już testuję swój zestaw od Forte, ale /bingo nie dotarło jeszcze, może jutro-mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  11. no to przyjemnych testów
    u mnie było kilka przesyłek w tym miesiącu i jeszcze na jedną czekam.
    Słowa mojej mamy:
    -ale listonoszka się nachodzi przez Ciebie
    - dzięki mnie ma pracę, powinna być wdzięczna
    -ciotka Gośka tam musi ładnie w głowę zachodzić, CO jest w tych paczkach
    (ciotka pracuje na poczcie i wszystkie moje przesyłki przechodzą przez jej ręce)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej :> Świetne!
    Pozdrawiam!
    + Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paczuszki, najbardziej czekam na oponie kosmetyków BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwa produkty z BingoSpa już znam od dawna a serum też tym razem wybrałam :)
    Fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne przesyłki, Gratuluję...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego specyfiku na stopy zazdroszczę... słyszałam, że działa cuda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Magic też miałam - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przyjemne paczuszki, miłego testowania :)
    I cieszę się, że przesyłka już dotarła. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współprac, u mnie tez owa dzisiaj przesylka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie bardzo zaciekawił ten zestaw brzoskwiniowy z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo ciekawych rzeczy tu widzę. Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne przesyłeczki :) Również testuję to serum z BingoSpa i póki co bardzo spodobał mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. paczki ekstra:) tego serum jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna przesyłka Bingo spa już mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super przesyłki!:-) U mnie również sporo 'dobroci' pojawiło się w ostatnim czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne przesyłki :) Ja z Forte Sweden dostałam inne kosmetyki, oprócz maski do włosów, niemniej jednak jestem z nich bardzo zadowolona :) Mam nadzieję, że i Tobie przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.