Gradientowe paznokcie :)


Pogoda się zepsuła, w moich stronach cały dzień pada deszcz ... brrr ... a już było tak pięknie, wczoraj nawet opalałam się troszkę :) Ta pogoda dzisiejsza sprawiła, że zaczęłam bawić się lakierami. I tak oto powstało gradientowe mani z wykorzystaniem lakierów Venita z serii Daily Color :) 


Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem oznaczonym numerem D33. Ładnie kryje i pięknie błyszczy sam od siebie. A prezentuje się tak :)

 

By nie było zbyt jednolicie i liliowo pobawiłam się troszkę gąbeczką z różowym kolorem oznaczonym jako D41 ;) Całość pokryłam nabłyszczającym lakierem do paznokci firmy Yves Rocher /klik!/ i uzyskałam taki oto efekt końcowy :)
 
 
 
 

Wiem, że do doskonałości w tej technice jeszcze mi daleko i nie wiadomo czy kiedykolwiek będę w stanie precyzyjniej niż dziś to uczynić, ale podobała mi się zabawa, a efekt podoba mi się :)
A Wy co sądzicie o nim ?

24 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba. Świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba ;) w dodatku moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie kolory:):):) Świetnie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zestawienie, cieplutkie, przyjemne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękny ten fiolet - jak nic kojarzy mi się z kwitnącym dookoła bzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie ci to wyszlo :) Ja ostatnio też próbowałam i nawet na blogu pokazałam, ale za drugim już nie byłam taka zadowolona, wszystko zależy od doboru kolorów... U ciebie bardzi fajnie współgrają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kolorki, a efekt końcowy znakomity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wygląda ! ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyszło i ładne kolorki użyłaś...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba :) Ja tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny efekt

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie jest doskonale, chciałabym aby mi tak wyszło :)

    ładne kolorki oba, ale w połączeniu wyglądaja genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor! Bardzo mi się podoba to połączenie i efekt końcowy.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalejesz:) Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się baaaardzo podoba!:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt super, podoba mi się to połączenie kolorów. fioletowy lakier bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. MEGA! Z moimi koslawymi lapami napewno by wyszlo groteskowo :D U Ciebie to pieknie wyglada... i te kolorki... :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ! Ja chyba nie umiałabym tak zrobić...zreszta nie próbowałam.
    A tym różowym zrobiłas gąbeczka po wyschnięciu liliowego czy jeszcze na wilgotny? :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.