DentoFresh® Junior o smaku gumy balonowej - płukanka do ust (nie tylko) dla dzieci !



Jakiś czas temu zespół DentoFresh zrobił mi niespodziankę i przysłał do bliższego poznania kolejny płyn do płukania jamy ustnej. Piszę kolejny, ponieważ pierwszy jaki otrzymałam zrecenzowałam tutaj - swoją drogą to nasz ulubiony płyn :) Tym razem była to nowość - DentoFresh® Junior o smaku gumy balonowej i o nim kilka słów dziś właśnie :)



***

DentoFresh® Junior o smaku gumy balonowej znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 250 ml. Butelka jest przezroczysta i doskonale można kontrolować jej zawartość. Dodatkowo na nakrętce umieszczono kieliszek przydatny do odmierzania "różowej" płukanki.


Jeśli chodzi o tutułowy smak gumy balonowej jest on delikatny, aczkolwiek jest wyczuwalny, choć zioła są również obecne i również można je wyczuć :) Myślę, że mimo wszystko dzieciom, i dorosłym ten płyn się spodoba i z ogromną chęcią będą stosować płukankę jako urozmaicenie podstawowej higieny jamy ustnej.

Dla mnie osobiście jest ważne to, że płyn pozwala mi cieszyć się doskonałą świeżością i czystością jamy ustnej i zębów przez długi czas :D Również ważne jest to, że nie powoduje szczypania czy też drętwienia języka i istotna rzecz - nie zawiera alkoholu ! 

Płyn do testów otrzymałam od zespołu
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię. 

Możecie wejść na stronę DentoFresh Junior /klik/ i poczytać "krótkie recenzje" innych testujących :)


Jeśli lubicie nowinki i jednocześnie ciekawi Was jak może smakować guma balonowa w płukance do jamy ustnej koniecznie spróbujcie tego specyfiku :) 
Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii - koniecznie dajcie znać czy płyn spodobał Wam się czy wręcz przeciwnie ;)


8 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o specyfiki do płukania ust to jednak wole smak miętowy niż słodki , nie lubię tego słodkiego uczucia w buzi po takiej płukance. Ale dla dziecka na pewno bym zakupiła , tylko że póki co jest za malutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko używam płynu (czemu?), ale zgadzam się też wolę jednak te miętowe:)

      Usuń
  2. ciekawe czy mojoj córci posmakuje......może w końcu da sie przekonać do płynów

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna niespodzianka...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla dzieci w sam raz :) Ja akurat lubię miętowe płukanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za recenzję i piękne zdjęcia - pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.