CutisHelp Defekt - maść konopna o szerokim zastosowaniu ♥



Czym jest Defekt i dlaczego warto go poznać bliżej i wpisać na listę obowiązkowych specyfików w domowej apteczce ? O tym w dalszej części notki, do której serdecznie zapraszam :)
Na początek kilka informacji z pudełeczka :)


Kilka słów ode mnie :)
Maść ta z pewnością jest wyjątkowa i nie tylko przez jej specyficzny kolor, który jest mocno zielony, ale przede wszystkim przez szerokie spektrum działania. Ten specyfik to punkt obowiązkowy domowej apteczki, ale również i kosmetyczki ;)


Tubka małych rozmiarów mieści w sobie 50 ml maści, która ma naprawdę o wielką moc! Jest idealna na wszelkiego rodzaju podrażnienia skórne, sprawdza się w przypadku odparzeń, mechanicznych uszkodzeń, otarć i zadrapań. Działa również na odleżyny i różnego pochodzenia blizny. Efekty jakie pozwala zauważyć podczas stosowania są zachwycające i utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto ją mieć!


Stosując tę maść na zmienione miejsca skórne w szybkim okresie czasu zregenerujemy ją oraz błyskawicznie zauważymy uczucie komfortu. Jak na maść przystało jej konsystencja jest zwarta i tłusta.Czasami zdarza się, że podczas wyciskania maści wydobywa się zielony płyn. Zauważyłam, że dzieje się tak w przypadku gdy maść stoi na nakrętce. Choć kolor w tubie jest mocno zielony, nałożona na skórę pozwala zauważyć transparentny odcień zieleni :) Jeśli chodzi o zapach maści jest on dość neutralny, trzeba jednak pamiętać, że jest to specyfik typu maść, a rzadko która maść ładnie pachnie ;)


Maść jest bardzo wydajna, wystarczy odrobina by posmarować zmienione miejsce mocno je natłuszczając i uzyskując natychmiastową ulgę. Co może powodować dyskomfort to fakt, że maść bardzo długo się wchłania, więc jeśli jest tylko taka potrzeba by ją zastosować to stosuję ją głównie na noc.

Przy zmianach skórnych, z którymi walczy się długi czas oraz przy nagłych uszkodzeniach skóry różnego pochodzenia spisuje się genialnie. Moim zdaniem jest to obowiązkowy specyfik domowej apteczki. Koszt maści to ok. 30zł, uważam, że cena w stosunku do wydajności i działania jest naprawdę niska.  

Seria CutisHelp to nie tylko Defekt, ale też preparaty Egzema oraz Łuszczyca. Specyfiki te są również bardzo skuteczne, ich opinie możecie przeczytać np. tutaj -klik! :)

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl 
 Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.


Stosujecie apteczne specyfiki na problemy skórne czy raczej wybieracie coś innego, może jakieś babcine metody ? Podzielcie się koniecznie swoim doświadczeniem :) 

14 komentarzy:

  1. Moja babcia jej używa na swoje dolegliwości stawowe i mówi, że pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stawy i tym podobne może być niezła.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam nigdy o takiej maści :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej maści ale bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie słyszałam,ale z tego co napisałaś warto mieć ją w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem nią zachwycona...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o takim czymś,ale jestem ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest dobra na poparzenia słoneczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele o niej słyszałam - wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również wiele dobrego o produkcie słyszeliśmy.

    Zapraszamy dziś na specjalny post.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ją testuje ... kolor i barwa to tragedia nie iwem jak sie zabrać do tej recenzji bo boje sie jej uzywac ... :P

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam zupełnie tego produktyu, ale ciekawie brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.