Chrup smaczny i zdrowy Frupp !



Co to jest Frupp ? 
To liofilizowany*, bardzo chrupiący batonik składający się z prawdziwych owoców. 
A jaki jest Frupp ? 
O tym w dalszej części :)

Jakiś czas temu zostałam zapytana czy nie zechciałabym poznać tego produktu, który firma Celiko produkuje i obecnie jest to jedyny taki baton na rynku. Zainteresowana materiałami na stronie producenta zgodziłam się. Do mojego domku trafiły 3 opakowania Frupp.


Każde pudełko kryło w sobie po 10 batoników, a każdy był szczelnie zamknięty w swój papierek, który chronił go przed utratą cennych składników i przed ewentualną zmianą konsystencji. Batonik znajdował się na tacce z tekturki, na której umieszczono ciekawe informacje.


Nowo otwarty Frupp jest lekki i jednocześnie mocno chrupiący - przypomina mi styropian ;) Frupp lubi być zjedzony od razu, nie lubi oczekiwać, gdyż długi okres spoczynku wpływa negatywnie na jego kruchość i chrupkość ;) 

Co wyróżnia Frupp ?

Wyprodukowany jest z prawdziwych owoców !

Truskawka, Malina i Jabłko. Te 3 smaki oferuje producent. I choć wszystkie są równie smaczne, tak samo chrupkie i zdrowe to jednak różnią się miedzy sobą kolorystyką i zawartością błonnika. 

***
***

Co o batonach Frupp mówi producent, firma Celiko ?
Bez dodatku: konserwantów, tłuszczów i soli !
Maksimum smaku 0 minimum kalorii.
Owocowy, smaczny i zdrowy ! 

Dla mnie i mojej rodziny oraz przyjaciół Frupp okazał się doskonałą alternatywą dla wysokokalorycznych słodyczy. Batony mają w sobie tyle słodkości, że momentami mieliśmy wrażenie, że są stanowczo zbyt słodkie ;) Aczkolwiek każdy sięgał po kolejną sztukę ;)
Frupp świetnie oddaje smak i zapach owoców, z których się składa. Nie zalatuje chemią itp. Frupp to smaczna i zdrowa przekąska, którą warto zaproponować nie tylko dzieciom, ale również ich rodzicom, by poznali i posmakowali tego co dobre i zdrowe.


Jeśli ciekawi Was jak produkowany jest Frupp obejrzyjcie filmik na stronie produktu Klik;)

*) Liofilizacja - poczytasz o niej tutaj :)

Batony otrzymałam od firmy
 Fakt ten nie miał jednak wpływu na opinię.

W mojej okolicy Fruppa nie spotkałam na półce sklepowej, aczkolwiek Pani w pewnym sklepie zainteresowała się tematem i obiecała sprowadzić tę nowość ;) 
A Wy mieliście okazję chrupać już Fruppa ? :)

17 komentarzy:

  1. wygląda bardzo ciekawie...jestem wielce ciekawa ich smaków..nie spotkałam sie z nimi:(

    OdpowiedzUsuń
  2. też do mnie przywędrowały, czekają grzecznie na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam jeden kartonik pomieszanych smaków ;P
    Wyglądają na smaczne, jeszcze nie jedliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka, już chciałabym chrupać. Wyglądają bardzo, bardzo apetycznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. to byłoby coś dla mnie 35g kcl? tak!!!! kocham słodkie i muszę się mordować z jego brakiem:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam jeszcze nigdzie, ale z chęcią spróbuję - uwielbiam owoce!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wygladają te batoniki. Ja u siebie też jeszcze ich w sklepie nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwnie wyglądają, ale przyznaję, że chętnie bym spróbowała.... Ale w sklepach nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda na zdrową przekąskę dla łakomczucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sam raz coś dla mnie ;) owocowe i kolorowe. Do tego wyglądają naprawdę pysznie. Szkoda, że nigdzie ich nie widziałam - pewnie będzie problem żeby je gdzieś dostać, ale cóż, będę miała oczy szeroko otwarte :)

    OdpowiedzUsuń
  11. smakowicie wyglądają:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm...chętnie bym zjadła takiego batonika:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo...pierwszy raz widzę to cudo:) Fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie jadłam takie czegoś, na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe te batoniki... czyżby istniała zdrowa alternatywa dla słodyczy? :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.