Brzoskwiniowe dłonie ♥ Na tapacie balsam brzoskwiniowy do dłoni od BingoSpa ;)



Witajcie :)
Dziś kolejna notka dotycząca specyfiku do pielęgnacji dłoni. Jednak tym razem będzie o "przyjemniaczku", który nie tylko świetnie działa, ale też obłędnie pachnie brzoskwiniami :) Gdy otrzymałam paczkę od BingoSpa to pierwsze co zrobiłam to od razu powąchała ten kosmetyk właśnie i muszę przyznać, że zakochałam się bezgranicznie :)


Producent pisze:
Doskonały balsam BingoSpa o aksamitnej konsystencji do codziennej pielęgnacji dłoni i paznokci. Polecany dla każdego rodzaju skóry, a w szczególności szorstkiej, zniszczonej i spierzchniętej.
Balsam BingoSpa rozprowadza się równomiernie i szybko wchłania, delikatnie natłuszcza skórę nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia lepkości. Tworzy dyskretny film chroniący warstwę lipidową, dzięki czemu skóra dłoni staje się elastyczna, miła w dotyku i brzoskwinią kusząco pachnąca.

***

Opakowanie jest charakterystyczne dla kosmetyków tej firmy. Plastikowy słoiczek, czarna plastikowa nakrętka, etykieta papierowa, na której znajdują się istotne informacje, czyli skład i sposób użycia. Opakowanie choć nie zachwyca to jednocześnie jest wygodne w użytkowaniu w domku :)


Najważniejsza jednak jest zawartość, która jest obłędna. Zapach już podczas delikatnego odkręcania wieczka daje o sobie znać  sprawia, że po całkowitym jego odkręceniu odruchowo przystawiam słoiczek do mego nosa. Uwielbiam tę nutę. Cudownie pachnie brzoskwiniami.


Konsystencja balsamu jest dość gęsta, jednocześnie lekka i przyjemnie kremowa z widocznymi małymi grudkami, które przypominają mi troszkę "zważony krem". Jednak te "mini grudki" szybko znikają, już podczas delikatnego roztarcia balsamu nie ma po nich śladu.


Balsam jest niesamowicie wydajny. Dosłownie odrobina wielkości 10 groszy wystarczy by nasmarować dłonie i dać im ogromne poczucie komfortu. Podczas wmasowywania balsamu dłonie bardzo delikatnie zaczynają się bielić, jednocześnie można wyczuć przyjemną warstwę ochronną, która je otula. W błyskawicznym czasie dłonie stają się aksamitnie gładkie, jedwabiście miękkie i przyjemnie pachnące na długi czas. Wyczuć można doskonałe nawilżenie, które w moim przypadku jest naprawdę długotrwałe. Co również ważne, balsam nie powoduje  żadnych dyskomfortów, nie ściąga, nie piecze, nie uczula. To naprawdę fajny kosmetyk do dłoni. 


Balsam ten bardzo spodobał mi się. Jego działanie i zapach skutecznie mnie z nim związały. Szkoda, że nie znajduje się w tubce, gdyż z ogromną chęcią widziałabym go również w mojej torebce i korzystała wtedy gdy zajdzie taka potrzeba. Słoiczki poza domem nie sprawdzają się moim przypadku, dlatego ten jest użytkowany tylko w domu :)

Balsam brzoskwiniowy można zakupić w sklepie BingoSpa, jego cena to 10 zł/100g. 
Jeśli lubicie pachnące mazidła koniecznie wypróbujcie ten specyfik. Naprawdę warto!
 

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z BingoSpa. 


Fakt ten nie wpłynął jednak na moją opinię.

26 komentarzy:

  1. Masz rację, kosmetyk tak dobry warto miec przy sobie i tutaj tubka by sie przydała :) może jakaś petycja do Bingo w tej sprawie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za :D Tubka z tym cudem w środku mi się marzy :D
      Może więcej chętnych się znajdzie to coś pomyślimy ;)

      Usuń
  2. no właśnie, mogłaby być wersja w tubce ,do torebki ;)
    też mam ten balsam i jestem zakochana w jego zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest obłędny i nie dziwi mnie fakt, że wiele osób go uwielbia :D

      Usuń
  3. Konsystencja niczym dobry jogurt/twarozek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach,opakowanie,cena
    trzy razy tak :)
    chetnie kupie x

    OdpowiedzUsuń
  5. wyobrażam sobie chyba jak pieknie pachnie bo ja od BingoSpa dostalam balsam brzoskwiniowy do ciala i zapach ma niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością pachnie tak samo obłędnie jak ten specyfik.

      Usuń
  6. też go wybrałam do testów i dla mnie również jest genialny! ;)
    zapach ma rzeczywiście obłędnie piękny ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zrobiłaś, że się na niego też zdecydowałaś. Piękny zapach jest uzależniający :D

      Usuń
  7. No i teraz będę żałować że nie wpisałam go na listę do testów...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nie żałuj, tylko wpisz czym prędzej na listę zakupów obowiązkowych :D

      Usuń
  8. czytając recenzję poczułam jego zapach... musi być piękny a ja uwielbiam brzoskwiniowe nuty! Od jakiegoś czasu zamierzam się na jakieś kosmetyki od Bingo, może ten balsam upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz brzoskwiniowy zapach i planujesz kupić coś z BingoSpa to weź to cudo. Będzie z pewnością zadowolona.

      Usuń
  9. fajny balsam i cena bardzo przystępna

    OdpowiedzUsuń
  10. tani jest i pewnie bosko pachnie... Zazdroszczę Ci go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tani, bosko pachnący i skutecznie działający .... możesz go zakupić i również się nim cieszyć :D

      Usuń
  11. Same plusy, jak nie skorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym go powąchała..ale jednak wolę kremy do rąk w tubkach, wyciskane. Wygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się jego konsystencja i chętnie powąchałabym ten cudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam owocowe zapachy! mniam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Polubiłam ten balsam!!! A zapach cudowny! Moje dłonie zaczynają odżywać!

    OdpowiedzUsuń
  16. długo myślałam czy nie wybrać tego balsamu, ostatecznie jednak wzięłam coś innego, ale widzę że był to błąd, ale do naprawienia, kupię go bo mnie kusi i już czuję tą brzoskwinkę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.