15 % rabatu ... na zakupy :)



Przychodzę z informacją odnośnie rabatu, który można wykorzystać robiąc zakupy w drogerii internetowej.



Już wkrótce Dzień Matki i z tej okazji w Dolinie Kremowej można skorzystać z 15 % rabatu :)
Podczas zakupów wystarczy wpisać kod: 777. Ten kod rabatowy ważny jest do 20 maja 2013 /poniedziałek/, więc zostało niewiele czasu ;)


Zachęcam do zapoznania się z szeroką ofertą sklepu, mam nadzieję, że widząc atrakcyjne ceny postanowicie "wrzucić coś do koszyczka" ;) Myślę, że taka okazja to fajne rozwiązanie dla osób, które są daleko od swoich Mam i nie mogą osobiście wręczyć choć drobnego upominku, np. w formie kosmetyków. Wystarczy zakupić i podać odpowiedni adres ;)

Myślałyście już o Dniu Matki ? Co zamierzacie podarować swoim Mateczkom ? 

1 komentarz:

  1. myślałam pół roku...;/ i wymyśliłam!!! rozwiązanie tak banalne, że nie mogłam na to wpaść.;/ Mama od jakiegoś czasu polowała na śliczną rudą raportówkę:) prezent dostała nieco wcześniej, ale popłakała się z radości.:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.