Venita, Therapy Nail, Odżywka do paznokci "Morskie Minerały"



Znacie tę odżywkę do paznokci ? Jak widać to produkt Venity ;) Szczerze powiem, że naszukałam się by znaleźć kilka informacji na jej temat, szczególnie ciekawiło mnie co też takiego ma zdziałać i jak ją stosować ? :)
Niestety bezpośredniej odpowiedzi na nurtujące mnie pytania nie znalazłam. Może któraś z Was wie jak ją stosować dokładnie ?

Na stronie producenta znalazłam tylko ogólną informację o odżywkach z tej serii. 
PIELĘGNACJA I REGENERACJA
Piękne, zadbane paznokcie powinny być wizytówką każdej kobiety. Codziennie wykonywane czynności narażają płytkę paznokcia na mechaniczne i chemiczne uszkodzenia. Dlatego też stworzyliśmy Therapy nail - zestaw odżywek do skutecznej pielęgnacji i regeneracji paznokci.
SKUTECZNA TERAPIA
Seria składa się z emulsji szybkoschnącej oraz 5 odżywek do paznokci: kruchych i łamliwych, zbyt miękkich i matowych, słabych z nierówną powierzchnią, rozdwajających się oraz wolno rosnących.
Produkt doceniony przez konsumentów i odznaczony nagrodą „SUPERPRODUKT 2008”
pojemność 10 ml


Jakiś czas temu "zaryzykowałam" i zaczęłam ją stosować według własnego uznania i doświadczenia z innymi odżywkami. Nakładałam jedną warstwę, drugiego dnia drugą warstwę po czym trzeciego dnia zmywałam i ponownie nakładałam odżywkę w ten sam sposób :) Nie wiem jak producent sugeruje ... ale mój sposób okazał się całkiem przyjemny i skuteczny. Paznokcie stały się twarde - być może za sprawą warstw odżywki - nie łamały się, nie miały żadnych oznak, które mówiły by, że coś złego się z nimi dzieje. Mam wrażenie, że paznokcie podczas stosowania tej odżywki stały się mocniejsze i "zdrowsze". 


Konsystencja odżywki jest dla mnie niespotykana - dość gęsta, ale jednocześnie nie sprawiająca problemów w aplikacji. Pędzelek świetnie rozprowadza odżywkę, która ma ciekawy kolor - w buteleczce można zauważyć śliczny niebieski, który na pazurkach jest niewidoczny. Co ważne - odżywka szybko wysycha. Jest bardzo wydajna, mimo dość gęstej formuły - stosowałam ją przez ponad 2 tygodnie i praktycznie nic nie ubyło. Super ! :) Cena jest zachęcająca, jej koszt to ok. 7zł.


Odżywkę zaprezentowałam w związku z udziałem w akcji Rewitalizacja dłoni i stóp :)

Znacie tę odżywkę ? Jak ją stosujecie albo jak byście ją zastosowały ;) ?

23 komentarze:

  1. Ooo, ja właśnie potrzebuję czegoś, co sprawi, że moje paznokcie będą twardsze :) za 7 zł to żal nie kupić, tylko gdzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. może używaj tak jak eveline czyli codziennie przez 4 dni nakładaj nową warstwę a na 4 dzień zmyj i od nowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam firmę, ale nie miałam tej odżywki ;)
    Moje paznokcie potrzebują regeneracji, bo znowu zaczęly się potwornie rozdwajać i łamać :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, ale może spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale dziękuję za ten post. Szukam jakiejś odżywki i może moj wybór padnie na tą, cena kusi :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Venity miałam, ale "Bombę witaminową" i naprawdę fajna, ładnie utwardziła paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. musze się za nią rozejrzeć :)
    Zapraszam do siebie na konkurs:
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam do tej pory tej firmy, ale może warto przy najbliższej okazji zakupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam preparat proteinowo krzemowy z JOKO i w sumie też nie wiedziałam jak się go stosuje :D maznęłam raz na ruski rok dwie warstwy i tyle i może dlatego niewiele dawał. Dzięki, że mi uświadomiłyście, że te odżywki trzeba nakładać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może być ciekawa, do tej pory preferowałam odżywki firmy Eveline ale jak mi się skończy to z pewnością spróbuję tej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam :) Ale stosowałabym pewnie tak samo jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena kusząca, muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A już myślałam,że na paznokciach również będzie fajny niebieski kolor :)
    Tej nie znam odzywki ale mam inną z firmy Venita :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pojawią się w czasie zgodnym z regulaminem.
    Zgłoszeń bardzo dużo i weryfikacja trwa długo.

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawiłaś mnie tą odżywką - aktualnie używam eveline i miss sporty ale chętnie się za nią rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdzie wcześniej nie spotkałam się z odżywkami Venita. Musze się baczniej rozglądać w drogeriach.


    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie miałam styczności z tą odżywką ale widzę, że ładnie prezentuje się w buteleczce :) Najważniejsze, żeby wzmacniała paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam jej ;P jestem wierna tej 8w1 z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam o niej, ale fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.