Przegląd skrzynki pocztowej, czyli kolejne dobroci :D



Witajcie!
Kilka dni temu dotarły do mnie paczuszki, które spieszę Wam pokazać :)


Pierwsza była z serwisu Uroda i Zdrowie. Do testów otrzymałam ochronny krem do rąk o aromacie kwiatu wiśni firmy Nugat London. Pierwszy raz mam styczność z tą firmą i tym kosmetykiem, i mówiąc szczerze nie byłabym w stanie pozwolić sobie na zakup tego kremu, gdyż jego cena jest ogromna ;) Ale pojemność również jest spora, gdyż ma aż 200ml :D Mam nadzieję, że jakość również będzie wysoka a efekty zachwycające ;) Recenzja oczywiście się pojawi w swoim czasie ;)

***

Druga paczka zawierała w sobie produkty do dłoni i paznokci, otrzymałam ją od a.i. polska :) Mówiąc szczerze spodziewałam się ich wcześniej i planowałam przedstawić je w ramach Akcji Maliny, ale przedstawię je za jakiś czas ;) Cudowności do dłoni i paznokci, czyli produkty Nail Tek: odżywka duo I oraz balsam-peeling do rąk, a także lakier do paznokci Sache w ślicznym różowy kolorze o pięknej nazwie Randezvous :)

***

To by było na tyle. W dalszym ciągu czekam na kilka paczuszek ... więc gdy tylko się pojawią pochwalę się nimi, bo na pewno będzie czym się chwalić ;)


20 komentarzy:

  1. gratuluje i zazdroszcze zdobyczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;) Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam takich zdobyczy jeszcze, z przyjemnością poczytam o nich recenzje
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na opinie produktów do dłoni :> Ciekawa jestem zwłaszcza odzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego stosowania, wszystko wydaje się ogromnie ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania i gratuluję tego kremu do rąk, ja się nie załapałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczuszki-cudo! *_*
    Mam ochotę na ten kremik :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje:) bardzo fajne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nail Tek - cudo ! :))) co do kremu - czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje !!!! Paczuszki sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kosmetyki. Ja też czekam na kolejne przesyłeczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego testowania życzę:D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.