"Przeciwzmarszczkowy szok kolagenowy", czyli płatki pod oczy ze złotem i kwasem hialuronowym Beauty Face


Jakiś czas temu prezentowałam "Przepiórkę" - mam na myśli maskę+ serum Mooya :) Sprawdziła się świetnie i sprawiła, że nabrałam ochoty na bliższe poznanie innych specyfików od Beauty Face. Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania /dzięki akcji na FB/ kolejny profesjonalny produkt Beauty Face na bazie naturalnego kolagenu morskiego oraz innych naturalnych aktywnych składników, dzięki którym pomaga on przywrócić nawet najbardziej wymagającej skórze młodość, witalność i jej naturalne piękno. W moje łapki wpadły przeciwzmarszczkowe szokowe płatki pod oczy ze złotem i kwasem hialuronowym. Przetestowałam je i dzielę się swoimi spostrzeżeniami.



Na stronie producenta możemy o nich przeczytać:
 
Przeznaczenie : skóra dojrzała, z widocznymi zmarszczkami lub tzw. kurzymi łapkami, zwiotczała, pozbawiona elastyczności i napięcia, przesuszona, szorstka, matowa, potrzebująca silnej szokowej kuracji przeciwzmarszczkowej i odmładzającej.

Opis: Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie naturalnego kolagenu morskiego, z dodatkiem 24 K złota, kwasu hialuronowego oraz kompleksu peptydowego o silnym działaniu przeciwzmarszczkowym, liftingującym odraz obudowującym skórę.  

Działanie:
- usuwają lub zmniejszają wszelkiego typu zmarszczki
- zapewniają natychmiastowy efekt odmłodzenia i odświeżenia
- dzięki zawartości kolagenu uzupełniają ubytki białka, wypełniając
  skórę
- stymulują odbudowę kolagenu i elastyny - opóźniają proces
  starzenia
- głęboko nawilżają, odżywia i regenerują
- przywracają jędrność, witalność i blask,
- likwidują opuchlizny, plamy i przebarwienia

***



Duże płatki dobrze przylegają do skóry, nie musimy się obawiać, iż zsuną się czy spadną z niej ... nie odklejają się podczas wykonywania drobnych domowych czynności. Zauważyłam jednak, że płatki różnią się od siebie grubością ... jeden z nich był "bardzo cienki" a tym samym wiotki, natomiast drugi był "sprężysty i gruby". Nie wiem z czego to wynika i czy każda para tak ma ... Różnicę można zobaczyć na poniższej fotce.


Choć różniły się grubością to obydwa pozwoliły zauważyć efekt działania. Już po nałożeniu wyczułam przyjemne uczucie chłodu. W efekcie płatki dały mi poczucie komfortu i odprężenia.


Co do samego działania ... efekty mają być widoczne po jednym zabiegu i z całą pewnością są widoczne. Skóra wokół oczu stała się lepiej napięta, perfekcyjnie nawilżona i wygładzona. Kurze łapki zniwelowały się, drobne zmarszczki pod oczami stały się niewidoczne, a samo spojrzenie nabrało innego wymiaru ;)

Jednocześnie uważam, że jednorazowe użycie to stanowczo za mało, by zobaczyć długotrwałe działanie tych płatków. Jednak błyskawiczne działanie sprawia, że warto po nie sięgnąć w czasie gdy potrzebujemy witalnego spojrzenia np. w dniu uroczystości rodzinnej ;) Z całą pewnością warto zainwestować w kilka seansów z ich udziałem, a efekty będą z całą pewnością doskonałe.

Opakowanie jest proste: saszetka, a w niej dwa płatki, które znajdują się na tacce plastikowej. Każdy z nich ma wydzielone swoje miejsce. Są one nasączone w "płynie odżywczym". W dotyku są śliskie i mokre, zapachu nie wyczułam wnioskuję więc, że są bezzapachowe ;) 


Na opakowaniu znajdują się informacje producenta, znajdziemy opis i skład, brakuje jednak czasu trzymania płatków pod oczami. Osobiście nosiłam je przez 25 minut. Jednak nie wiem czy to za mało, czy za dużo ...

Cena regularna tych płatków to 12 zł, w promocji 6,99 zł. Można zakupić je tutaj :)

Płatki do testów otrzymałam od
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.  
 

Znacie "profesjonale" propozycje Beauty Face ? 

19 komentarzy:

  1. świetne, chętnie bym je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie podobają mi się takie płatki pod oczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam te płatki, w domu mam kilka sztuk z tej formy ale przeciw cieniom i opuchliznom. Jak dla mnie to totalny must-have! Nic tak dobrze nie pielęgnuje mojej skóry wokół oczu i nie odpręża. Jestem z tego produktu mega zadowolona i polecam je każdemu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy kolejnych zakupach poszukam czegoś w tym stylu, bo przeciwzmarszczkowe to jeszcze nie dla mnie. A te chętnie sprezentuję mojej mamie skoro jesteś z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam je. Szczerze gdzieś jeszcze leżą. Efekt jaki zauważyłam to , że gdy mamy ciężką , nieprzespaną noc to płatki trochę rozjaśnią cienie pod oczami. Innych efektów nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, interesujący i niedrogi produkt, warto mieć w domu na wszelki wypadek :) na pewno się skusze

    OdpowiedzUsuń
  7. tego mi trzeba :) Ciekawe ile czasu po uzyciu platkow utrzymuje sie efekt.

    zapraszam na nowa notke

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu płatki pod oczy i markę też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komiczne te płatki ;) Ale fajnie, że działają !

    OdpowiedzUsuń
  10. tych jeszcze nie miałam, mój ostatni hicior to płatki z czerwonym winem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt...:)
    Ale śmiesznie wyglądają...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmarszczek jeszcze nie mam, ale pokażę recenzję mamie- może się skusi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne płatki, ja testowałam podobne z Marion, ale tamte nie były złote ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo, muszę w nie zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak do dojrzałej to jeszcze nie muszę:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam podobne płatki pod oczy od Prestige Cosmetics, widze, że warto je wypróbować. Może też zadziałają jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już podziękuję za te ich "profesjonalne produkty", hahaha ;) Twoje wyglądają, jak malowane babcinym lakierem do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki najnowszemu Joyboxowi w mojej kosmetyczne również znalazły się te płatki. Brak informacji o czasie trzymania pod oczami płatków to według mnie zdecydowany minus dla producenta. Ja miałam je pod oczami ok. 30 minut. Skóra jest odżywiona, cienie pod oczami lekko zminimalizowane. I faktycznie po jednorazowym użyciu o wielkich efektach nie może być mowy. Ale na regularne ich stosowanie według mnie szkoda kasy. Lepiej zainwestować w skuteczny krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. takie płatki są jednorazowe, czy wielokrotnego użytku ?

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.