Promocyjne zestawy Concertino Baby



Żele do prania Concertino Baby bardzo mi się spodobały - sprawdziły się świetnie - pisałam o nich w tej notce :)

Teraz "poluję" na limitowane zestawy promocyjne, gdyż z informacji prasowych wynika, że ...
"na półkach sklepowych pojawiły się limitowane zestawy hipoalergicznych środków piorących CONCERTINO BABY. Przy zakupie żeli do prania otrzymujemy gratis w postaci olejku do kąpieli, natomiast proszki do prania oferowane są w pakiecie z nowym produktem CONCERTINO BABY – hipoalergicznym odplamiaczem, proponowanym za połowę ceny".

Sugerowane ceny zestawów CONCERTINO BABY to 17,99 zł za komplet: hipoalergiczny żel do prania oraz olejek do kąpieli oraz 23,99 zł za pakiet: hipoalergiczny proszek do prania oraz odplamiacz.
  
Mam ogromną nadzieję, że uda mi się trafić na te zestawy promocyjne, gdyż "dodatkowe" propozycje Concertino Baby bardzo mnie ciekawią :) Poniżej olejek do kąpieli - Małemu już się spodobał ;)


Po więcej informacji o produktach Concertino Baby zapraszam na firmową stronę.

3 komentarze:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.