Podsumowanie Akcji Maliny: Rewitalizacja dłoni i stóp :)



Rewitalizacja dłoni i stóp, czyli świetna Akcja Maliny, która pozwoliła mi zadbać o swoje dłonie i stopy w większym stopniu niż to zwykle ma miejsce. Szczegółowym celem akcji były następujące aspekty:
- duma z wyglądu swoich dłoni i stóp,
- poprawa kondycji skóry rąk i stóp -
niech nie zdradzają naszego wieku,
- wyrobienie u siebie nawyku regularnego stosowania kosmetyków do rąk i stóp,
- znalezienie odpowiedniego dla Ciebie kosmetyku,
- pewność siebie! 
Czy udało mi się osiągnąć cel ? Z całą pewnością TAK ! :)
Post informujący o akcji "uruchomił" pojawiające się notki z opiniami, które przedstawiałam w związku z moim udziałem. Pojawiło się dokładnie 17 recenzji różnych "specyfików", które dotyczyły 3 kategorii, czyli dłoni, stóp i paznokci :) Jeśli któraś z Was nie czytała wszystkich opinii to w tym miejscu można je znaleźć :) Muszę przyznać szczerze, że nie zdążyłam zaprezentować wszystkich kosmetyków, które planowałam. Ich recenzje pojawią się na pewno za jakiś czas ;)

Wracając do tematu, przedstawiam Wam moje hity w każdej z kategorii :) 

***

Mój NR 1 w kategorii kosmetyk do dłoni

Perfecta SPA, Domowy manicure - szafirowy peeling + maska-serum do rąk, czyli dwuetapowy zabieg regenerujący /KLIK!/



Mój NR 1 w kategorii kosmetyk do stóp

Scholl, Krem na pękające pięty Aktive Repair K+ /KLIK!/



Mój NR 1 w kategorii preparat do paznokci 


 /jej opinia pojawiła się sporo przed udziałem w akcji, ale ze względu na to, że jest najlepsza ze wszystkich jakie miałam zasługuje na to wyróżnienie/ :)

***

Cieszę się ogromnie, że wzięłam udział w tej akcji - świetna sprawa! Przy okazji dziękuję Tobie Malinko, że ją stworzyłaś :) Jednocześnie jestem przekonana, że moje "poszukiwania" idealnego kosmetyku nie zostały zakończone. Uwielbiam poznawać nieznane mi "specyfiki", więc to na pewno nie koniec recenzji "kosmetyków rewitalizujących dłonie, stopy i paznokcie" :)

Czy wśród moich hitów jest kosmetyk, który lubicie a może wręcz przeciwnie ?

9 komentarzy:

  1. Ja miałam ten duet do dłoni od Perfecty i też byłam nim zachwycona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz sliczne paznokcie kochana :)
    te maseczki do rak takze bym wyprobowala bo mam bzika na punkcie dloni I paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z Twoich hitów ale nadrobię to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) I daj znać jakie są Twoje odczucia :D

      Usuń
  4. ten krem scholla k+ chyba muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, ten kosmetyk jest ok, ale ostatnio (wczoraj) kupiłam z Marion

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Skuszę się na tą maseczkę do rąk ; )

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.