Perfecta SPA, Domowy pedicure - wulkaniczny peeling + maska-serum do stóp, czyli dwuetapowy zabieg zmiękczający


Kolejna propozycja "szaszetkowa", tym razem duet zmiękczający do stóp Perfecta SPA. Po "bliźniaczym" duecie Perfecty do rąk, którego zapach bardzo mnie ujął a działanie zachwyciło oczekiwania co do tego były ogromne, a przynajmniej liczyłam, że będą "takie same".


Duet zmiękczający, na który składa się peeling wulkaniczny i maska-serum mieści się w dwóch saszetkach, każda ma pojemność 6 ml. Nie tylko ten aspekt je łączy - ku mojej uciesze tutaj również pojawia się obłędny zapach, który spotkałam w "duecie do rąk"! Znowu zauważam podobieństwo do masła i peelingu pomarańczowego z nutą wanilii :) Uwielbiam i tyle ;) Zapach wspaniale na mnie działa, dodaje energii i pozwala się jednocześnie zrelaksować i odprężyć.

 
Pierwszy etap to wulkaniczny peeling. Jego konsystencja jest gęsta, wydaje się być delikatna, gdyż na pierwszy rzut oka drobinki nie są zauważalne. Jednak podczas masowania zauważa się ich ogromną moc. Pozornie małe drobiny, których wcale nie ma zbyt wiele, są niezwykle dobrze nastawione na wygładzanie naskórka :) Podczas 5 minutowego masażu doskonale usuwają martwy naskórek i pozwalają zauważyć niesamowitą gładkość stóp. Mówiąc szczerze ich gładkość jest jak dla mnie zachwycająca i mogłabym sobie już odpuścić maskę-serum. Ale skoro jest to ciąg dalszy zabiegu ;) 


Maska-serum jest typowo kremowa o lekkiej formule, doskonale się ją rozprowadza na stopach. Zawartość saszetki jest wystarczająca, by pokryć dokładnie stopy /nr buta małe 37 ;)/ dość grubą warstwą białej mazi, która po kilku minutach zamienia się w tłustą powłokę. Nie powoduje ona dyskomfortu, gdyż nie zauważyłam by się kleiła. Całość wchłania się stosunkowo długo - 15 minut jak sugeruje producent - to za mało, trzeba dać jej jeszcze dodatkowe 10minut, po czym resztki wmasować. Maska świetnie zmiękcza naskórek i sprawia, że stopy są delikatne i gładkie jak jedwab.
Zawartość saszetkowego duetu prezentuje się tak :)


Zabieg ten mnie zachwycił, nie tylko zapachem, który już "broni się sam" :) ale również efektem wygładzenia i miękkością stóp jaką pozwala uzyskać. Po tym duecie moje stopy są w doskonałej formie przez 4-5 dni, dopiero później zauważam potrzebę powtórzenia tego zabiegu. Cena jest również przystępna /ok. 2,50 zł/ a dostępność ogromna. Myślę, że nie będzie więc dla Was zaskoczeniem, że ten zestaw jest mym ulubionym jeśli chodzi o "domowy pedicure" z saszetki :)

Kosmetyk przedstawiłam w związku z udziałem w akcji Rewitalizacja dłoni i stóp :)


Znacie to cudo ? Podoba Wam się jego nuta zapachowa ?

15 komentarzy:

  1. Mam ten duecik. Czeka na swoją kolej w szufladce z rożnymi próbkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, ale po Twojej recenzji chętnie poznam :)
    piękne zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto się zainteresować tym zestawikiem, tym bardziej, że cena taka niska a działanie przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolezanka uzywala i slyszalam dobre opinie na temat tego duetu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie"nakreciłaś"-muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. będę musiała rozejrzeć się za tymi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Leży i czeka aż najdzie mnie ochota na jego użycie:) Ale fajnie, że się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taką cenę to ja szukam i biorę. Ciekawie jak się u mnie sprawdzi. Dbania o stopy przed latem nigdy zbyt wiele :)

    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zadbać o stópki - koniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. wypróbuj sobie maseczki do dłoni z Perfekty ( też dwupaczki), dają podobne efekty

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bym chciała sobie też go wypróbować, bardzo ciekawie się zapowiada.
    Pozdrawiam Maya

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena rzeczywiście bardzo zachęcająca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam i bardzo mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.