"Pędzlowe rozmyślanie"



Pomarzyć każdy może, to przecież nie kosztuje :) Jestem pewna, że nie ja jedna marzę o "dodatkowych nowościach w kosmetyczce" ;) 

Marzą mi się pędzle, porządne - nie "byle jakie", tylko takie bym od razu je pokochała i z wielką ochotą używała co dnia przez długi czas :D
I co ważne w rozsądnej granicy cenowej, wszak nie jestem profesjonalistką a amatorką ;)

Wiele mi się podoba, na obecną chwilę potrzebuję (czyt. pragnę) pędzla do podkładu, pudru, różu, bronzera ... :)


Znacie któryś z powyższych ? Jak się spisują ?

Może mi podpowiecie, doradzicie na co szczególnie warto zwrócić uwagę, czyli co warto zakupić, z czego na pewno będę zadowolona i posłuży mi długi czas ? :)

Zapraszam do rozmowy :D

23 komentarze:

  1. Ecotoolsa do pudru mam - mięciutki, idelanie rozprowadza puder po twarzy, nie gubi włosia - cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się marzy Hakurek do pudru i różu, poczekam, co Ci dziewczyny doradzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. H50s między innymi dzisiaj do mnie dotarł :D Właśnie obrabiam fotki z nim na swojego bloga ;) A ten zestaw podróżny RT mnie interesuje, tylko ta cena ;/ Za oceanem można je mieć kilka razy taniej, ale sprowadzenie do nas to też duże koszty ;[

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że stworzyłaś tą notkę...poczytam co tu zostanie napisane i będę miała ściągę dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak, jak ja :) Nie znam się na tym kompletnie, ale chcę coś kupić...

      Usuń
    2. Przyłączę się i ja:D

      Usuń
  5. Spełnienia życzę!;)

    A listę podsuń Mężowi...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ecot. i uwielbiam ale wersję kabuki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam żadnego z tych pędzli ale też chciałabym się zaopatrzyć w coś porządniejszego ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele z nich i mnie się marzy, RT i mnie się marzy. Byłam nimi malowana przez wizażystkę, ta miękkość, poezja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam sporą kolekcje pędzli Hakuro i wszystkie są cudowne zarówno te do twarzy jak i oczu a moimi faworytami są: H55 do pudru, H54 do podkładu (kiedyś używałam H50S ale zamieniłam go na H54) H24 do bronzera i różu, H14 do różu i rozświetlacza, H70, H78, H79 do cieni i blendowania i H85 do eyelinera;)

    OdpowiedzUsuń
  10. z tych to mam tylko hakuro h50s-zreszta robiłam o nim recenzje :) mi sie bardzo fajnie sprawdza, reszty nie znam. Mam teraz chrapke na jakis pedzelek do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. osobiście posiadam Hakuro H50 i świetnie się sprawdza do nakładania kosmetyków mineralnych czy płynnych podkładów...wydaje mi się, ze do pudru będzie jednak lepszy zaokrąglony coś w stylu EcoTools lub z oferty Hakuro H55, którego uwielbiam właśnie do omiatania twarzy rozświetlającymi meteorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym chciała wszystkie, zaczełam własnie moją pędzlową przygodę z hakuro ale przydałyby sie jeszcze inne pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam się za bardzo na pędzlach więc nie doradzę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się nie znam więc zaszalałam i kupiłam zestaw w Biedronce za 9.90 i okazał się świetnym nabytkiem... Mięciutkie pędzle a jest ich aż 5 spisują się znakomicie...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam zestaw pędzli z allegro - jestem zadowolona zwłaszcza że kosztowały tylko 60 zł i 1 ecotools - bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzą mi się pędzle Hakuro, ale jeszcze poczekam z tym, spełnianiem marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam pedzle z Madamme L'Ambre ,jestem bardzo zadowolona. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzę o skompletowaniu porządnego zestawu pędzli, ale wszystko w swoim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzle Hakuro to dla mnie cudeńka! <3
    Uwielbiam te pędzle i nie zamierzam ich zamieniać na żadne inne :)


    Zapraszam do wzięcia w moim rozdaniu. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.