Paczuszki + nagroda :)



Witajcie! Dziś post z zaległymi przesyłkami. Planowałam pokazać je wcześniej, lecz "zawsze coś". Myślałam też, że uda mi się pokazać jeszcze te, na które czekam, ale niestety ... nie dotarły jeszcze. A więc co otrzymałam w ostatnim czasie ?O tym w dalszej części :)

***
Paczka od SampleCity a w niej Makarony Bartolini :) 
Makaron 6-jajeczny miałam okazję już poznać, natomiast makaron 100% pszenicy durum jest (a raczej był) dla mnie nowością ! Pyszny, wyjątkowy, bo kolorowy, świetnie prezentował się w sałatce z kurczakiem i sosem majonezowo-musztardowym :)


***

Od firmy Orientana otrzymałam maskę-krem z trawy tybetańskiej. By ją dostać wystarczyło wysłać link z recenzją dowolnego kosmetyku tej firmy. Stosowałam już maskę-krem z aloesu, o której pisałam tutaj i również tutaj, więc wysłałam i mam nowy obiekt testów :) Akcja miała miejsce na FB.


***

Kolejna paczuszka to niespodzianka od zespołu dentofresh :) Do przetestowania otrzymałam płyn do płukania jamy ustnej dentofresh junior o smaku gumy balonowej. Płyn testuję ja, gdyż mój Synk jest za mały na tego typu produkt ;) Recenzja pojawi się niebawem.


***

Od wydawnictwa MiND otrzymałam księżkę "NIE" z miłości. Mądrzy rodzice - otwarte dzieci. Autorem jest Jesper Juul. 

Otwarte i stanowcze NIE jest często lepsze dla dziecka niż wymuszone TAK. Dlaczego zatem tak ciężko przychodzi nam odmawianie dzieciom? Jesper Juul, duński pedagog o światowej renomie, zachęca rodziców do budowania szczerych relacji z dzieckiem, które obejmą zarówno miłe dla wszystkich przytakiwanie i zgodę, jak i konieczne niekiedy odmowę oraz sprzeciw. Pokazuje, że jest to jeden z warunków wychowania silnych i świadomych swojej wartości dzieci.

***

Poniżej znajduje się moja nagroda z konkursu "Wygraj wyjazd do Paryża", który miał miejsce na Rossnet.pl
Mówiąc szczerze spodziewałam się troszkę innej kosmetyczki, z całą pewnością większej :) Ta jest w sam raz do torebki ;) albo na kredki bambino w drewnianej oprawie :)


***

To byłoby na tyle. Na kilka paczuszek czekam w dalszym ciągu ... oby szybciutko dotarły, gdyż wyczekuję ich z ogromną niecierpliwością ... już nie mogę się doczekać ;)
A jak Wasze "zdobycze" - co ciekawego do Was trafiło ?

20 komentarzy:

  1. Gratulacje, kosmetyczka na kredki bambino chyba najbardziej Ci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale paczuszki:)
    Ja również otrzymałam kilka ciekawych przesyłek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję
    książka mnie zaciekawiła.
    Też dzisiaj dodałam paczuszkowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:) Ciekawi mnie ta Orientana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kosmetyczka była czarna ;)
    Gratuluję testowania z SC.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratki! fajna ta kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kosmetyk od orientanny ;)
    Kosmetyczka rzeczywiście wielkością nie zachwyca :P

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy :))
    u mnie jakoś nic nowego:(

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje, fajne te paczki :)
    moje dziecko też czeka na ten płyn do płukania a ja dziś dostałam swój pierwszy jedwab do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja czekam na jeszcze wiekszoc paczek ze wspolprac i jedna wygrana w rozdaniu :)

    kosmetyczka fajna,szkoda ze mala,ale moze jako organizer do torebki sie nada :)
    jestem ciekawa produktow orientany :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.