Nowości w kosmetyczce :)



W połowie tygodnia, pod moją kilkudniową nieobecność, dotarła do mnie przesyłka, która zawierała w sobie tę oto kosmetyczkę. Prawda, że śliczna ? Ale nie tylko kosmetyczka była w paczce :) Były w niej również kosmetyki. W dalszej części notki dowiecie się jakie dokładnie kosmetyki do mnie przybyły :D


Paczuszka, która do mnie trafiła to moja wygrana w konkursie Agaty, która jest autorką bloga Perfekcyjny Wygląd. Zachęcam do odwiedzin :)

W skład wygranej wchodziły kosmetyki Mary Kay oraz kosmetyczka.

Baza pod podkład

Regenerujący krem do rąk

Pierwszy raz mam styczność z kosmetykami tej firmy. Wcześniej tylko czytałam na temat niektórych propozycji Mary Kay. Cieszę się, że mam możliwość bliższego poznania jakości tego co proponuje firma :)
Jeśli jesteście zainteresowane konkretnymi kosmetykami Mary Kay śmiało możecie pisać do Agaty - z całą pewnością udzieli Wam odpowiedzi na każde pytanie dotyczące kosmetyków tej firmy. A jeśli będzie taka potrzeba to nawet i sprzeda :D 

Wczoraj, po powrocie do domu, posmarowałam sobie dłonie kremem. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Czuję, że będzie to "wielka miłość" :) A dziś pierwszy raz zastosowałam bazę pod podkład. Powiem tylko, że zapowiada się całkiem fajnie ;) Za jakiś czas z pewnością znajdzie się post o jednym, jak i o drugim kosmetyku ;)

Znacie propozycje Mary Kay ?

19 komentarzy:

  1. Cieszę się, że paczka dotarła cała i zdrowa oraz że krem się od razu spodobał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) i zazdroszczę :) Zawsze byłam ciekawa tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, świetna paczuszka :) Taka baza to by się i mnie przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czasem używam bazy, mam zieloną do cery naczynkowej. Bardzo fajny produkt, w sam raz na większe imprezy;)

    A krem do rąk... Wszystkie chyba wiemy, że kremów do rąk nigdy dosyć...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna przesyłka i taka egzotyczna bo nie znam tych kosmetyków i nie słyszałam :)
    czekam na słówko recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem do rąk jest boski, świetny efekt daje z peelingiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Lubię kosmetyki, które od razu można polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ich odcienie podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. Nie miałąm nigdy tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. super prezent,nie znam marki,ale chetnie poczytam o tych produktach.


    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. moja mama używa kosmetyków mary kay, ja jej tylko zakosiłam korektor w płynie:P ciekawa jestem jak sprawdzi się baza pod podkład.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzje tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bazę bym przygarnęła do testów :D ostatnio swoją wykończyłam

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę bazy i czekam na jej recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) Ciekawa jestem jak sie sprawdzi baza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) bardzo fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.