Moje testowanie z drogerią internetową


Witajcie :) 
Wczoraj dotarła do mnie paczka, a w niej peeling - masaż pod prysznic firmy Eveline Cosmetics z serii Slim Extreme 3D SPA. 


Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z drogerią internetową Dolina Kremowa.


Kosmetyk do przetestowania mogłam wybrać sobie sama spośród kilku propozycji Eveline, głównie przeważały "mazidła" do ciała, które również mnie ciekawią, aczkolwiek aktualnie potrzebowałam właśnie peelingu, stąd też mój wybór. Wcześniej nie miałam okazji poznać tego "specyfiku", bardzo mnie ciekawi jak się będzie spisywał. Póki co, pierwsze "wrażenia testowe" pozytywne ;) Za jakiś czas spodziewajcie się recenzji. A tymczasem zapraszam Was do zapoznania się z szeroką ofertą Doliny Kremowej. Myślę, że znajdziecie tam wiele interesujących pozycji w świetnych cenach.

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, może i działa, ale konsystencja i "nakładanie" to porażka... :) Ma mało drobinek i się rozpierzchają zamiast zdzierać naskórek :P

      Usuń
  2. gratulacje, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam peelingi i zużywam je wręcz hurtowo :)
    Tego jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię peelingi Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten peeling. hmm..jakis tam większych efektów ujędrnienia nie zauważyłam. Ale jest OK

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wole sera z tej serii xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i miłego testowania!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki :) bardzo fajne mazidełko, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wybrałam sobie serum do biustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna wspolpraca a peelingu nie znam,lubie takie mazidła,wiec chetnie poczytam

    zapraszam na nowego włosowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje, ja z eveline miałam kilka balsamów i takie sobie były! peeling zawsze sie przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Różne opinie na jego temat, zobaczymy jak sprawdzi sie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Kochana;) Czekam na recenzję;D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.