Moje pierwsze pędzle bambusowe EcoTools :D



Już dawno myślałam o pędzlach EcoTools i choć są dostępne w Rossmannie to jakoś nigdy nie zdecydowałam się ostatecznie na zakup któregoś konkretnego :) Ostatnio w drogeriach Hebe pojawił się uroczy zestaw pędzli bambusowych w lnianym etui z lusterkiem, a w dodatku w doskonałej cenie ! Zapragnęłam mieć takowy :)
Dzięki uprzejmości KaryWu - autorki bloga Makiazas23 - mam te pędzle i cieszę się nimi.
Kochana - dziękuję Ci za przysługę :*


Pędzle są urocze! Znajdują się w lnianym etui z lusterkiem, które zapinane jest na rzep. Wygląda to zgrabnie i estetycznie - świetna opcja na wyjazdy :) Wewnątrz znajduje się 5 pędzli, które mają "swoje miejsce". Każdy pędzel ma swoje przeznaczenie - do czego służy? poszczególny o tym mówią grawery na trzonku :) Póki co dla mnie to "czarna magia" :)


Pędzle występują w mini wersji co oznacza, że są krótsze niż zwykle mam to miejsce. Po szybkim "teście" mogę stwierdzić, że są bardzo wygodne ... o ile pędzle mogą być takie :D Włosie mają mięciutkie, bardzo przyjemne w dotyku :) 


Koszt tego zestawu z "kartą hebe" to 27,99 zł. W moim przypadku wzrósł o przesyłkę co dało kwotę 33,60zł. To taniej niż w jakiejkolwiek drogerii internetowej ;) czy też na słynnym allegro ;) 


Jak Wam się podobają te pędzle ? Znacie pędzle EcoTools - macie, znacie, chwalicie ... ?
Zapraszam do dyskusji :D

33 komentarze:

  1. Nie mam pędzli, ale te wyglądają interesująco....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam ich ale bardzo mi się podobają.

      Usuń
  2. Przymierzałam się do kupna pędzla ecotools ale do eyelinera i pojedynczego pędzla, nie zestawu :) Ale cena kusząca :D Tyle, że mi niepotrzebne, już dokupiłam pojedyncze pędzle do cieni i póki co mi wystarczy :) A co do Hebe to uwielbiam tą drogerię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, aż żałuję, że nie wiedziałam wcześniej :( Wyglądają świetnie i sama chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 17-ego kwietnia obowiązuje ta promocja :)
      Więc masz jeszcze szansę zakupić jak znajdziesz u siebie w hebe ;)

      Usuń
  4. Piękne, ale zadowalam się biedronkowymi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie znam, ale w biedronkowy mi ta ich "śliskość" nie pasowała.
      Nie mam pojęcia jakby w praktyce się sprawdziła ;)
      Zadowalaj się nimi i pokaż za jakiś czas co też nimi zmalujesz ;)

      Usuń
  5. Koniecznie daj znać jak się nimi maluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, za jakiś czas jak je opanuję ... ;)

      Usuń
  6. Szkoda, że nie mam Hebe w swoim mieście :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę :) Też muszę sobie takie upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam tych pędzli i raczej ich nie będę miała bo są stanowczo za duże do moich oczu ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam grubaska z Eco Tools, i używam go do wykańczania makijażu-jest super mięciutki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prezentują się bardzo ciekawie, osobiście nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, bardzo, sama ciągle nie wiem jakie wybrać i tak tkwię ze starymi w miejscu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Skuś się na promocyjną cenę i zakup :D

      Usuń
  12. ale zbieg okoliczoności, własnie dzisiaj skusilam się na zestaw ecotools ;D troszkę inny z tego co widzę, jestem ciekawa jak się będą nam sprawować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze. Mnie moje zachwyciły, są mięciutki i milutkie. :D

      Usuń
  13. Ja mam ten do blendowania jest naprawdę świetny :)bardzo fajny ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam, nie mam - zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że mam straszną ochotę dokupić sobie troszkę ich pędzli. Oj kuszą, kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam ecotoolsa do pudru i estem zachwycona nim, miziam się nim z przyjemnoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam jeszcze do pudry i różu, ale nie jestem z nich zadowolona. Używam ich gdy inne schną:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają te pędzle.
    Ja mam z SUNSHADE MINERALS i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie się prezentują i do tego Eco-bambus.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też upolowałam swoje pędzelki Ecotools :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już jakiś czas "chodzą za mną" nowe pędzle. Chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.