Moje kosmetyki z Yves Rocher :D



Ostatnio tylko pokazałam namiastkę moich zakupów kosmetycznych, które zrobiłam w Yves Rocher. Dziś dokładnie prezentuję co mnie skusiło i wpadło do mojego koszyka z zakupami :) 

Oczywiście nie zabrakło kilku "prysznicowych" kosmetyków.  
Obowiązkowo zakupiłam żel Ziarna Kawy - jest boski :D Skusił mnie też Grejpfrut z Florydy i seria BIO, czyli z olejkiem arganowym, z malwą oraz z aloesem ;)


Do koszyka z zakupami wrzuciłam też szampony - jeden to zwiększający objętość włosów a drugi to oczyszczający szampon do włosów przetłuszczających się. Już dawno chciałam je poznać i choć aktualnie nie narzekam na deficyt szamponowy to zakupiłam te dwa. Mam nadzieję, że sprawdzą się u mnie doskonale - dużo dobrego o nich czytałam i słyszałam.


Kosmetyków do twarzy również nie zabrakło w koszyku ;) 
Od dawna bardzo chciałam poznać żel- krem do twarzy z serii Hydra Vegetal - ponoć jest rewelacyjny jednak czeka na swoją kolej, gdyż teraz używam kremu Oeparol. Ogromnie ciekawiła mnie pianka peelingująca do demakijażu z wyciągiem z 3 herbat. Już mogę zdradzić, że jest genialna ! Dodatkowo wrzuciłam maseczkę rewitalizującą z wyciągiem z owocu granatu - pięknie pachnie i ma fajną żelową konsystencję. I coś drobnego dla mych ust, czyli balsamik kokosowy :)
 

Nie zabrakło również kosmetyku dla mojego mężczyzny. Zakupiłam dla niego żel do golenia ;) Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne - nie podrażnia, ładnie nawilża i co najważniejsze golenie jest niezwykle łatwe i przyjemne a gładkość skóry ... rewelacja. Można się przytulać i przytulać ;)


Do zakupów otrzymałam kilka prezentów/gratisów - oczywiście mnie ucieszyły :) A co było gratis ? Coś do ciała, czyli peeling Detoks oraz mleczko ujędrniająco-napinające do biustu :)
Próbeczka męskiego kremu nawilżającego 3w1 do skóry wrażliwej oraz torba na zakupy z logo YR - przydatny gadżet idealny by wrzucić do torebki i mieć w razie nieplanowanych zakupów ;) 


Zawartość mojej paczki wyglądała razem o tak ;)


Co również ważne za wszystko zapłaciłam niespełna 95 zł :D Jeśli wezmę tę kwotę i podzielę ją przez ilość pełnowymiarowych kosmetyków to wychodzi "śmieszna średnia", bo .... 6,78 zł/szt. :D 
Uwielbiam robić takie zakupy :)
Wpadło Wam coś w oko, znacie któryś z tych kosmetyków ?

27 komentarzy:

  1. Żele są super. A maseczka 3 minutowa leży u mnie w szufladzie już chyba z pół roku...

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten żel Ziarna kawy i mnie zachwycił :) miałam nieprzyjemną przygodę z żelami YR, ale skusiłam się na ten i nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tanio ;> Ja jak robię takie dosyć duże zakupy jeśi chodzi o kosmetyki to paragon kończy się trzycyfrową liczbą ;<

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten żel Ziarna kawy. Fajne zakupy ja bardzo lubię firmę YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytasz, czy coś w oko wpadło? haha.... :)
    Tego peelingu detox zazdroszczę, mam na niego od dawna ochotę.

    Ale zakupy w YR dopiero robiłam, więc zaczekam na następną "kuszącą promocję" :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam. Lubię żele pod prysznic, a ten Ziarna Kawy jest niesamowity zwłaszcza rano pod prysznicem. Peeling Detox i jego cytrusowy zapach też jest świetny. Krem używałam ale nie pamiętam już jaki był. Ciekawi mnie bardzo te mleczko do biustu i prosiłabym w niedługim czasie o opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Świetne zakupy. Ja jestem fanką YR!

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurka, ile tego :D Same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą piankę peelingującą do demakijażu i jest rewelacyjna !!!
    Także będziesz z niej zadowolona, jak masz tłustą czy mieszaną cerę :)
    Uwielbiam kosmetyki Yves Rocher <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cerę idealną do stosowania tej pianki :D tzn. mieszaną i często w kierunku tłustej ;)

      Usuń
  10. szaleństwo i zaskakująca cena końcowa :)
    co nieco znam z tych Twoich zakupów - życzę miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo tego i w sumie niedrogo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel Ziarna Kawy zapowiada się imponująco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ziarna kawy to obowiazkowy punkt zakupów kazdej YR-maniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szaleństwo :P Ale zaskoczyła mnie cena, bardzo, bardzo pozytywnie, naprawdę łał, tyle tego za tak niewiele

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te żele do ciała, aktualnie używam wersji z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żele z tej firmy są super! Naprawdę swietne! To do mycia twarzy z wyciągiem z herbat jest super! Chyba sobie sprawię:) A te gratisy to za pieczątki?
    JA też dziś byłam w Yves Rocher ale gratis to balsam do ust dostałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy robiłam w sklepie internetowy,.
      Pieczątek nie zbieram, nawet karty stałego klienta nie mam, gdyż u mnie niestety nie ma stacjonarnego sklepu YR :(

      Usuń
  17. Cena mi się podoba i to bardzo :) ja również mam ten żel pod prysznic z malwą :) ale dostałam go w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przez Was nabrałam ochoty na ich kartę, a wiadomo czym to będzie skutkowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty chyba zapasy na kilka miesięcy zrobiłaś :D Poza wodami kolońskimi od YR i żelami pod prysznic nic od nich nigdy nie miałam ale jak widzę taki potężny zbiór tutaj, to aż mi się sam portfel otwiera :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy wyniki Wiosennego zajączka?;-D

    OdpowiedzUsuń
  21. W swoim czasie ;)
    A tak na serio to zgodnie z regulaminem się pojawią :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawi mnie ten kawowy zel ;D niezle zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.