Moje kosmetyczne paczuszki ...



Jedną z ostatnich moich paczek było zamówienie złożone w Yves Rocher. Skusiłam się na kilka kosmetyków, które ciekawiły mnie od dawna. Kilka wpadło do koszyka "przy okazji" ;)
Co dokładnie zasiliło moją kosmetyczną armię ? O tym w jednej z najbliższych notek ;)

***


Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania krem intensywnie nawilżający do skóry normalnej i mieszanej marki Oeparol z linii Hydrosense. Zajął już miejsce po tołpie na dzień i tołpie na noc ;) Póki co mogę powiedzieć, że ma niesamowicie lekką konsystencję, świetnie się wchłania i pozostawia skórę doskonale nawilżoną. Więcej w dokładnej recenzji, która na pewno się ukaże ;)

***


W mojej skrzynce znalazły się również kosmetyki do włosów L'biotica marki Biovax.
Do testów wybrałam sobie maskę Keratyna + Jedwab oraz maskę i szampon do włosów przetłuszczających się. Recenzje tych "dobrodziejstw włosowych" również za jakiś czas :)

***

Oprócz tych kosmetyków zrobiłam małe zakupy w drogeriach ;) Ale to może przy innej okazji Wam pokażę ;)

A jak się miewają Wasze kosmetyczne nowości ? Upolowałyście "coś" w świetnej cenie ?

30 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam maskę biovax z proteinami mlecznymi :) Już po o2 użyciach widać różnicę (nie wiem jak to możliwe *.* ) i maska pięknie pachnie <3
    a poza tym to kilka nowości w dzisiejszej notce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zajączek przyniósł cały zestaw kosmetyków Organic Shop, wyglądają apetycznie :) od jutra zaczynam testować. Skuszona rabatami i prezentami również zrobiłam zakupy w sklepie internetowym Yves Rocher, jestem ciekawa co wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta maska z keratyną. Wiele dobrego o niej czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz używam Biovaxu do ciemnych włosów...trochę słabo sie pieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne rzeczy, u mnie narazie nic nie przybyło, ostatnie moje kosmetyczne zakupki to były ponad 2 tygodnie temu i to były takie mini uzupełnienie braków :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kosmetyki :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kosmetyki ,dla mnie to same nowości ...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś tą maskę z Biovaxa;) Szału u mnie nie zrobiła, ale złą też nie można ją nazwać;) Ja teraz mam maskę do włosów słabych ze skłonnością do wypadania i jest naprawdę dobra;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdobyczy, u mnie obfity przegląd poczty już jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesuje mnie ta maska do włosów przetłuszczających się, czekam na recenzję . :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi Biovax, od dłuższego czasu przymierzam się do kupna tego zielonego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie Biovax, bo do tej pory używałam tylko Pilomax'u i bardzo lubię markę. Ciekawe czy ta jest równie dobra;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy :)
    Strasznie lubię Oeparol :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam okazji poznać Biovax, aż szkoda bo tyle dobrego czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wczoraj zdenkowałam maskę z biovaxu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wreszcie mam Jelenia:P No i oczywiście maseczki z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratki :) i miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ja na razie miałam okazje przetestować tylko biovaxa do ciemnych i do blond, do ciemnych wypadł lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie :) są to twoje współprace? :) jeśli tak to producencie sami się do cb zgłaszają?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zobaczymy jak sie jedwab spisze::D gratuluje paczuszek!
    Wczoraj bylam w sh i kupiłam sobie bokserke w panterke za 2zł, biedronka jeszcze na mnie czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne pudełeczko ma ten Oeparol :) Czekam na opinie kosmetyków do włosów. Miałam maskę od Biovax i była fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dopiero 'planuję' wybrać się na zakupy:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oeparolu nie znam, za to Biovaxa używam od dawna (tylko z moją systematycznością, sporadycznie) :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.