Max Factor All Day Flawless podkład 3w1 :) Czy jest doskonały ?


Face Finity All Day Flawless 3-in-1 Foundation :)


Gdy tylko usłyszałam o nim to zachorowałam na niego :D
Długo "biłam się sama z sobą": kupić - nie kupić - w regularnej cenie /ok.60zł/ wydawało mi się drogo i nie mogłam sobie pozwolić na "kolejny" podkład ... w końcu miałam już kilka, których używałam i chciałam zobaczyć wkrótce dno buteleczki od wewnątrz ;) Jednak kiedy w Rossmannie była promocja -40% uległam i kupiłam ! Odcień 60 sand - bardzo dobrze dopasowujący się do mej mimo wszystko jasnej karnacji.


Podkład ma kremową konsystencję, dość lekką i łatwo aplikuje się go wydobywając z buteleczki za pomocą dozownika w firmie pompki. Świetnie wtapia się w skórę, zakrywa wszelkie zaczerwienienia, inne przebarwienia i drobne niedoskonałości jednocześnie nie daje sztucznego efektu. W mojej ocenie kryje bardzo przyzwoicie, świetnie wyrównuje koloryt skóry, maskuje cienie pod oczami, przy czym daje doskonały efekt gładkości i delikatności. Co ważne moją mieszaną cerę matuje na długi czas ! Nie znika z twarzy i pozwala czuć się pewnie i komfortowo przez cały dzień. 


Podkład ten to kosmetyk 3w1 - pełni funkcję bazy, korektora i podkładu. Spisuje się świetnie w każdej z tych opcji.  Zawsze nakładam go na krem nawilżający i na każdym /stosowałam kilku różnych za jego kadencji ;)/ spisuje się świetnie. Jednak prawdą jest, że czasami zdarza mu się podkreślać suche skórki, ale rzadko. Za ten efekt bardziej obarczam niedostateczne nawilżenie skóry z mojej strony, niż jego samego ;) W szczególności, że po dodatkowym peelingu i odpowiednim nawilżeniu skóry jest wszystko idealnie :) Podkład nie zapycha ani nie powoduje "niespodzianek".


Opakowanie to szklana buteleczka wyposażona w pompkę dozującą i zatyczkę :) Całość jest niezwykle elegancka i bardzo ładnie prezentuje się na toaletce. Pojemność to 30 ml co przy dużej wydajności sprawia, że jest to podkład na dobrych kilka miesięcy.


Czy jest to podkład idealny ? Z całą pewnością mogę śmiało rzec, że tak :) 

23 komentarze:

  1. czuję się bardzo skuszona... zwłaszcza że mój mi się kończy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz tym podkładem! Tak ładnie prezentuje się na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład doskonały, więc jak nie kusić nim ? ;)

      Usuń
  3. Kusisz kusisz, a ja mam dopiero co nowy podkład... trzeci ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kusisz tą recenzją, a ja już nie wiem co najpierw używać...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to oznacza, że masz już mnóstwo podkładów ? :)

      Usuń
  5. Jeszcze go nie miałam... Ale kusisz;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eśli znajdziesz w dobrej promocji kup koniecznie :)

      Usuń
  6. lubię podkład Max Factor Lasting Performance - dla mnie ideał ;)
    jako, że mam zaufanie do tej marki ten pewnie też zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego Twojego, ale po doświadczeniu z tym moim mam ochotę na inne podkłady MF :)

      Usuń
  7. Nie wiem czy idealny, ale również bardzo go polubiłam. Faktycznie jeden z najlepszych jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam, ale pewnie kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam podkładu MF. Jakoś bardziej mnie ciągnęło do mascar. W głowie sobie ubzdurałam, że podkłady MF są za ciężkie i ciemne. Gama kolorystyczna może faktycznie nie powala,ale chyba skutecznie mi przemówiłaś, że taki podkład może dać radę na mieszanej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej mieszanej spisuje się świetnie. Ja jestem bardzo zadowolona z niego.
      Ty, póki sama nie spróbujesz to się nie przekonasz jak się u Ciebie sprawdzi. Może warto sięgnąć po próbkę - ale te tylko w jednym odcieniu występują :(

      Usuń
  10. wlasnie planowalam go przetestowac :D Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Niewiele trzeba zrobić, wiele można wygrać! http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html -- atrakcyjne nagrody

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie , może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Liebster Award! Zapraszam po szczegóły :)
    http://nototestujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę, kolejna pozytywna recenzja na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiałam kiedyś podkład z Max Factora Second Skin - był on z tych lekkich podkładów dających piękny naturalny efekt. Powiem ci że ogromnie mnie zachęciłaś na ten opisywany podkład :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.