Lumene, Wild Rose Volume Lip Gloss, Błyszczyk do ust "Kremowy połysk" nr 24



Mały, uroczy o wielkiej mocy :D
Błyszczyk nr 24, który posiadam sprawia, że usta stają się pełne i błyszczące. Znacie te miniaturowe błyszczyki ?


Mała buteleczka o pojemności 6ml kryje w sobie kolorowe "mazidełko do ust" oraz aplikator o ciekawym kształcie, umieszczonym na niewielkiej szpatułce. 


Aplikator ma niezwykły kształt - jest "włochaty", z jednej strony ścięty po skosie i tam też znajduje się wgłębienie, w którym zawsze znajdzie się idealna ilość błyszczykowej mazi :)


Błyszczyk nr 24 to delikatny róż wpadający w brzoskwinię, a to razem wzięte sprawia wrażenie "rozbielonej pasteli". Na ustach błyszczyk prezentuje się bardzo naturalnie dając im ładny blask i błysk ;) Nie daje takiego koloru, który widzimy w buteleczce, no chyba, że nałożymy go bardzo dużo na usta, ale tym samym uzyskamy klejącą się powłokę. W "normalnej" ilości nie skleja ust i nie powoduje dyskomfortu, choć przyznam się, że na początku sprawiał wrażenie "ciężkiego".


Jego trwałość jest bardzo przyzwoita. Nie znika błyskawicznie, nawet podczas konsumpcji posiłku błyszczyk zostaje na ustach, choć już nie jest tak połyskliwy jak bezpośrednio po aplikacji.

Wydajność wydaje mi się być bardzo wysoka, używam go często, ponieważ oprócz błysku ma fajny, słodki zapach, który bardzo polubiłam, a błyszczyk jest i jest w buteleczce ;)

Co również zauważalne - kolorowy błyszczyk fajnie nawilża usta, nie wysusza ich, zabezpiecza przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi :)

Mówiąc szczerze jest to mój mały błyszczykowy hit - niepozorna wielkość daje doskonały efekt. Lubię go bardzo :) Cieszę się, że znalazłam go w styczniowym Shiny Boxie :)

Znacie te błyszczyki ? Co o nich sądzicie ?

32 komentarze:

  1. Nie jestem zwolenniczką błyszczyków, ale ten aż zachęca, by go kupić;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. blyszczyk lumene w identycznej buteleczce kupilam chyba z 5-6 lat temu. Uwielbialam go za tresciwa konsystencje i kolor. Ciekawe czy formula sie zmienila? oby nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz spotykam się z tą marką.
      Chyba muszę się rozglądnąć bardziej co mają jeszcze ciekawego ;)

      Usuń
  3. Takiego jeszcze nie miałam, ale wygląda interesująco....i kto wie, czy niedługo nie pojawi się w mojej kosmetyczce? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie naturalne połyskujące błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam błyszczyki za lumene za fakt że nie przesuszają ust oraz trwałość. Ja wolę stosować jego kolorowych braci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo rzadko używam koloryzujących błyszczyków, fajnie że ten ma naturalny efekt, może kiedyś na niego trafię. Uwielbiam kosmetyki do ust, które pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle lubię wszystko co ślicznie pachnie :)

      Usuń
  7. Zgadzam się z każdym słowem - uroczy, chociaż maleńki i śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go mam, ale jeszcze nie miałam okazji używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj i daj znać jak go widzisz ;)
      Tylko nie nakładaj zbyt dużo by zobaczyć kolor na ustach, bo wtedy efekt jest mało ciekawy a sam błyszczyk jest kleisty ;)

      Usuń
  9. ostatnio błyszczyki porzuciłam na korzyść pomadek, a ostatnie 2 tygodnie to już całkowicie rozkochałam się w tintach Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki, kuszą mnie, ale jakoś nie mogę się przełamać ;)

      Usuń
  10. Ładnie wygląda na ustach, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, delikatny kolorek i fajnie, że jakościowo też dobry :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość jest bardzo zadowalająca :D
      Mam ochotę na inne kolorki :D

      Usuń
  12. Taki błyszczyk zawsze warto mieć w torebce jest to dobre rozwiązanie kiedy nie mamy ze sobą lusterka, a trzeba czymś pomalować usta


    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba w końcu sięgnę po mój błyszczyk :D Cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie takie delikatne blyszczki :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie znałam w ogóle tej firmy, ale niedawno miałam okazję testować ich tusz do rzęs. Jeżeli błyszczyk jest tak samo dobry jak tusz to super :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.