Kupiłam pędzle Real Techniques by Samantha Chapman :)



Ostatnio pokazywałam swoje "pędzlowe marzenia". Pod wpływem "chwili" zamówiłam kilka pędzli Real Techniques by Samantha Chapman :) Teraz z niecierpliwością przebieram nóżkami kiedy do mnie dotrą :)


Pędzle zamówiłam na iHerb.com :) Nie ukrywam, że pierwszy raz, zupełnie w ciemno i bez doświadczenia "odnalazłam się" tam i dałam sobie radę :D Teraz pozostaje mi czekać na paczuszką, a czekać będę ... no właśnie nie wiem dokładnie ile ... może 14 dni, a może miesiąc ... bo jak się okazuje różnie z tym bywa ;(


Nie wiem czy wiecie, ale do 01.05 do godz. 10:00 m.in. właśnie pędzle Real Techniques są dostępne z 20% rabatem ^^ :)
Być może warto się skusić ... tym bardziej, że pierwsze zamówienie jest szczególne, gdyż z wykorzystaniem kodu zniżkowego otrzymuje się rabat 5$ przy zamówieniu do 40$, natomiast przy zamówieniu za min. 40$ dostaje się rabat aż 10$.

Kod, z którego możecie skorzystać w swoim zamówieniu to LBF279.

KLIK! Kod automatycznie znajdzie się w Twoim koszyku :)

Któraś chętna ? :D

 

21 komentarzy:

  1. niechaj dobrze się nimi Ci maluje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz nam jak się będą sprawdzać

    OdpowiedzUsuń
  3. od marzeń do realizacji:) podejmowanie decyzji "chwilą" jest najlepsze bez zastanowienia , kalkulacji itp. okazują się potem najlepiej trafnym wyborem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach cudowne , nojgorszy czas oczekwiania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam pędzle jakieś pół roku temu, więc na razie podziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie też już jadą te pędzle! zamówiłam expert fb i taki mały do korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne, słyszałam o nich wiele dobrego, daj znać jak dotrą i popróbujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeden pędzel RT i jestem z niego mega zadowolona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem strasznie ciekawa jak będą się sprawować. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona. Myślę, że za jakiś czas też będę się musiała za jakimiś fajnymi pędzlami rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz, kusisz i pewnie skusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie "chwile", w których niespodziewanie robię kosmetyczne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam w koszyku od przedwczoraj trzy zestawy, ale ostatecznie zdecydowałam się tylko na ten, który ty zamówiłaś ;)
    Oby paczuszki dotarły do nas całe i zdrowe jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, to razem z Tobą wyczekujemy pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakże zazdroszczę. Ja jeszcze pewnie długo będę marzyć o nich.

    OdpowiedzUsuń
  15. koniecznie sie pochwal jak przyjda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czekamy na paczuchę, a potem na wrażenia z używania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Daj znać, kiedy przyjdzie Twoja paczuszka:) Ja zamawiałam tego samego dnia i ju zaczynam się niepokoić;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jasne ... dam znać :D
      Ja jeszcze jestem cierpliwa, ale od poniedziałku zacznę wypatrywać listonosza przebierając nóżkami ;)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.