Eveline Cosmetics, Extra Soft 5% Urea, Krem-koncentrat do rąk i paznokci 3 w 1



Moje kremowe uzależnienie rozwija się ... już wkrótce zaprezentuję Wam nowe nabytki z tej dziedziny :D
Dziś jednak recenzja kremu, który do przetestowania otrzymałam od Maliny. Czyli słów kilka na temat kremu-koncentratu do rąk i paznokci Extra Soft 5% Urea firmy Eveline Cosmetics :)


Kremy Eveline znam i lubię, tego jednak jeszcze nie miałam w swoim koszyczku. Dzięki Malinie mam i już znam :D i muszę powiedzieć niestety, że troszkę mnie rozczarował ;(

Co obiecuje producent ? Wyczytać możemy z opakowania.



Cóż ja mogę powiedzieć ? :)

Krem ma świetną konsystencję i choć to krem-koncentrat wcale nie jest trudny w rozsmarowaniu i precyzyjnej aplikacji. Konsystencja jest dość lekka i jednocześnie mocno kremowa, bardzo fajnie się wchłania pozostawiając na dłoniach miłą otoczkę. Nie jest to warstwa lepka ani ciężka, sprawia wrażenie aksamitnie gładkiej powłoki ochronnej. 



Biorąc pod lupę to jak działa ten krem muszę przyznać, że niestety krem nie nawilża na długo. Fakt, po zastosowaniu przynosi natychmiastowe uczucie nawilżenia, szorstkie dłonie błyskawicznie odzyskują miękkość i gładkość, ale nawilżenie jest "takie sobie". Tym kremem mogę smarować dłonie co 15-20 minut (czasami nawet częściej) i ciągle mam uczucie, że nie są dostatecznie nawilżone ;( Nie wiem na czym to polega, być może warstwa ochronna, którą kremik daje tak działa ;)



Mimo częstego stosowania kremu jego wydajność jest wysoka, gdyż wystarczy odrobina by dobrze nakremować dłonie i zabezpieczyć je przed niekorzystnymi czynnikami.

Krem ma również wzmacniać paznokcie i zmiękczać skórki, powiem szczerze, że radykalnych zmian nie zauważyłam, jednak muszę dodać, że nie mam problemów z nimi. Paznokcie są mocne a skórki nie zadzierają się. Więc nie wiem jak sprawdza się w tej kwestii gdy jest "wskazanie" do zastosowania ;)
Fotka składu dla lubiących je analizować ;)



Krem znajduje się w wygodnej tubie o pojemności 100ml z zamknięciem typu klik. Łatwo wyciska się żądaną ilość kosmetyku. Kremik jest wart wypróbowania, aczkolwiek jeśli lubicie mieć wrażenie doskonale nawilżonych dłoni możecie się troszkę rozczarować, tak jak ja się rozczarowałam. 

Krem otrzymałam od Maliny
 i przedstawiłam w związku z udziałem w Jej akcji Rewitalizacja dłoni i stóp :)



21 komentarzy:

  1. myślę, że może to być całkiem fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nie kupię.. Przydatna recenzja :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy bym go kupiła :P Zresztą i tak muszę wykończyć swoje zapasy kremów do rąk... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uzywałam jeszcez nigdy takiego typu koncentratów.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety ten krem się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżał na krótko czy coś innego jeszcze ?

      Usuń
  6. Koncentrat a słabo nawilża? Nazwa chybiona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawilża dobrze, ale na chwilę ;) Takie moje odczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stosuję go od dłuższego już czasu, ubóstwiam ten koncentrat. U mnie sprawdza się 100%

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie się nie bardzo sprawdził - słabo nawilża (albo ja mam tak suchą skórę...) Ale przyjemnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak koncentrat, powinien raczej działać trochę lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mialam... ale uwielbiam kosmetyki Eveline

    OdpowiedzUsuń
  12. ja go lubie, miałam już kilka opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że ten krem na tak krótko nawilża skórę. Miałam inny krem tej marki, z kozim mlekiem, i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie Eveline nie sprawdza się w pielęgnacji dłoni

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale już mi się podoba....

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe, może warto sie zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.