Efektima, Age Defense 3D, Maseczka skutecznie odmładzająca



Kolejna maseczka Efektimy, którą miałam okazję bliżej poznać - tym razem maseczka skutecznie odmładzająca :) Nazwa maseczki "uzbrojona" jest w dopisek 3D - brzmi fajnie, ale czego można się po niej spodziewać ? O tym w dalszej części :)


Saszetka zawiera 7 ml kremowej maski, która ma lekką formułę. Ilość ta wystarczył na pokrycie twarzy i szyi :) Niezwykle łatwo się ją rozprowadza i dodatkowo przyjemnie, gdyż ładnie, kwiatowo pachnie. Zapach nie jest duszący, jest delikatny a tym samym bardzo miły dla mego nosa ;)


Maska przyjemnie "otuliła" skórę twarzy i szyi, po aplikacji nie wywołała nieprzyjemnych oznak. Nie podrażniła, nie pojawiło się szczypanie ;). Po 20 minutowym czasie z maseczką zauważyłam, że spora jej część została pochłonięta przez skórę. "Pozostałości" łatwo zmyłam wodą, maska nie zastygła, nie stworzyła suchej skorupy, do końca była "mokra" ;) Podczas jej zmywania mogłam wyczuć jakby silikonową powłokę, po zmyciu maski skóra była pokryta tłustym filmem, który nie do końca mi przypadł do gustu, gdyż nie lubię takiego efektu. 


Po seansie z maską skutecznie odmładzającą zauważyłam, że skóra została odpowiednio nawilżona z odczuwalnym efektem natłuszczenia. Stała się doskonale gładka, miękka i przyjemna w dotyku, gdyż została świetnie napięta bez uczucia nieprzyjemnego ściągania. Efekt liftingu jest nie tylko wyczuwalny, ale i zauważalny ;) Maska sprawiła, że skóra stała się jędrniejsza i bardziej sprężysta, elastyczna.

Maska bardzo dobrze nawilżająca, jednak szkoda, że pozostawia wyczuwalną tłustą warstwę. Mimo tego skuszę się na nią za jakiś czas ;)


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

9 komentarzy:

  1. za tłustą warstwą tez nie przepadam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiele kobiet tak ma, ale skoro działa bardzo fajnie to warto przymknąć oko na tą tłustą warstwę.

      Usuń
  2. Jeżeli działa, to można przymknąć oko na ten tłusty film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta maseczka bardzo fajnie nawilża i napina skórę, tłustą powłokę można jej wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też ją próbowałam. Całkiem ładnie nawilża, ale o likwidacji zmarszczek nie ma mowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. polubiłam jej działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa świetnie. :)
      Super, że i Tobie się spodobało działanie :)

      Usuń
  6. Wydaje się fajna;) Chociaż efektu tłustego filmu nie lubię...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.