" Odżywianie kobiet 30+ " ... zgarnij voucher na darmowy kurs w netAkademia.pl :D




Przychodzę z małą niespodzianką :D Mianowicie mam do rozdania 5 voucherów na darmowy kurs online "Odżywianie kobiet 30+", kurs dostępny jest w netAkademia.pl :)
Jeśli chcesz mieć szansę na skorzystanie z kursu spełnij warunki regulaminu i zgłoś się :)


Regulamin:
1. Organizatorem rozdania "Odżywianie kobiet 30+" jestem ja, autorka bloga Kraina kosmetyków i innych specyfików
2. Sponsorem rozdania jest netAkademia.pl, a nagrodami jest 5 równorzędnych voucherów na kurs Odżywianie kobiet 30+ ważnych do dnia 05.07.2013 r.

3. Rozdanie trwa od dnia 05.04.2013 do 15.04.2013 r. do godz. 23:59

4. Obowiązkowym warunkiem udziału jest publiczne obserwowanie mojego bloga oraz podanie adresu email.

4. Będzie mi miło jak dodasz banner na pasek boczny swojego bloga.

5. Osoby, które otrzymają vouchery na w/w kurs wyłoni maszyna losująca. W ciągu 5 dni od zakończenia rozdania w osobnym poście podam wyniki rozdania.
6. Jako organizatorka zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.



Wzór zgłoszenia /skopiuj/:

Obserwuję jako:

Adres email:


Zapraszam :)

5 komentarzy:

  1. Obserwuję: mordoklejka838
    mail: mordoklejka838@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. do 30 zostało mi 3 lata, ale warto wiedzieć wcześniej;)

    obserwuję jako bunny b.
    mail - kroliczek.doswiadczalny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Joanna K
    e-mail: kidajoanna1388@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako:jamaicarumm
    mój email: wichrowisko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako: Ninomiya Kazunari
    mój email: nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.