Ciało po liftingu, czyli moja ocena ujędrniającego serum liftingującego Tołpa z linii dermo body firm :)


Za oknem piękna wiosna, słońce przygrzewa, aczkolwiek i chmurek nie brakuje ;) Mam nadzieję, że z dnia na dzień słupek rtęci będzie się podnosił i będzie można korzystać z pięknego słońca, wszak już czas łapać promienie słoneczne i zacząć etap "brązowienia ciała" ;)
Aby móc bez stresu wystawić na słoneczko nie tylko dekolt, ale i nogi warto zadbać o ich idealny wygląd, czyli pozbawić je "wiotkości" A więc zapewniamy sobie dużo gimnastyki i kosmetyk ujędrniający. I właśnie o tym drugim będzie mowa. Chcę zdać swoją relację z bliskiego poznania ujędrniającego serum liftingującego firmy Tołpa.


Kosmetyk znajduje się w stabilnej butelce o pojemności 250 ml, która wyposażona jest w dozownik w formie pompki. Bardzo fajne rozwiązanie przy  konsystencji tego serum, która jest lekka, dość rzadka, ale jednocześnie nie sprawia problemów podczas aplikacji.


Wchłania się bardzo przyzwoicie, aplikując kosmetyk na drugą nogę pierwsza jest już praktycznie sucha. Nie wyczuwam lepkiej warstwy na skórze, więc to ogromny plus, gdyż stosując rano mogę praktycznie natychmiast ubrać się. 

Zapach kosmetyku jest bardzo specyficzny, wyczuwam mocną cytrusową nutę, która nie powoduje u mnie dyskomfortu, nie wierci mnie w nosie, ani w żołądku ;) Jednocześnie zapach nie utrzymuje się na skórze zbyt długo co może być atutem dla osób nie lubiących takiej woni.


Jeśli chodzi o działanie serum muszę przyznać, że okazało się rewelacyjne ! Doskonałe nawilżenie i poprawa jędrności skóry sprawiła, że efekty zaczęły być widoczne w błyskawicznym czasie. P
oprawa napięcia skóry i jej doskonała elastyczność to z całą pewnością zasługa tego serum. Gołym okiem widać, że doskonale liftinguje ciało, które potrzebuje "korekty" ;) Skóra staje się gładka i plastyczna, jest w doskonałej formie. 

W składzie serum znajduje się sporo ciekawych składników. Co ważne serum nie spowodowało u mnie żadnych dyskomfortów w postaci szczypania czy też jakichkolwiek podrażnień. Stosując je sumiennie przez okres miesiąca mogłam zauważyć jego perfekcyjnie działanie. Skóra stała się w dotyku aksamitnie gładka i miękka, jędrna i sprężysta.
Cena nie należy do niskich, gdyż kosmetyk kosztuje ok. 45zł, jednak uważam, że warto w niego zainwestować. Systematyczne stosowanie tego cuda sprawia, że ciało jest jędrne i gładkie, i co ważne zachwyca ! :)


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
 
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

16 komentarzy:

  1. Kurcze niby 45 zł ( mało nie jest ) ale jakby tak wziąć i zebrać tę kasę jaką się wyda na nie działające "ujędrniacze" to by można ze dwa takie produkty kupić. Swoją drogą bardzo "profesjonalne" recenzje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam!
    Świetne działanie a przy tym jest dosyć wydajny! Skóra jest po nim gładka i napięty!
    Świetne jest również serum age :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W porównaniu z Vichy i innymi, które moim zdaniem są do kitu to cena nie jest wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowało mnie to serum...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zna ten produkt i lubię jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zaciekawiło to serum;) Drogie, ale zapewne warte swojej ceny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena jak dla mnie jest zbyt wysoka, ale cała recenzja kusi niezmiernie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię marki, więc raczej się nie skuszę, chociaż takie ciekawe efekty...

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam to serum i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi bardzo interesująco - szkoda tylko, że cena nie jest niższa ;/ na pewno mieliby większą rzeszę konsumentek kupujących ich kosmetyki :) ale jak trafi się jakaś promocja - skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja jestem nim oczarowana, to jeden z lepszych produktów tego typu jakich używałam :)
    p.s. cudne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra firma, jednak nie do kupienia u mnie, nigdzie nie sprzedają tej marki koło mnie

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja Tołpę uwielbiam od dawna :)) Balsam rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.