"Butelkowy Reypol", czyli ketchup ziołowy i dwa sosy jako idealny dodatek do każdego dania.


Jakiś czas temu otrzymałam do bliższego poznania produkty firmy Reypol. Jabłko prażone i sos węgierski już przedstawiłam, dziś kolej na pozostałe sosy, tym razem znajdujące się w butelkach ;)


W paczce testowej znalazłam ketchup ziołowy do pizzy,  sos czosnkowy oraz sos paprykowo-czosnkowy :)

Już na "pierwszy rzut oka" można zauważyć, że łączy je ten sam kształt butelki, każda zamykana jest na mocny "klik", każda miała pod nakrętką plombę zabezpieczającą i gwarantującą świeżość produktu ... i w końcu każda stoi na nakrętce, czyli jest zawsze w gotowości do użycia. Te produkty również łączy doskonały smak oraz świetna konsystencja :)


Czas na krótkie omówienie każdego z nich ;) Na pierwszy ogień idzie ...


W smaku łagodny z wyczuwalną nutką ziół. Konsystencja dość gęsta, nie jest lejąca. Bardzo dobrze smakuje nie tylko z pizzą, ale również z różnymi zapiekankami i mięskiem pieczonym ;)

Kolejna propozycja to ...


Doskonały smak i aromat czosnku, nie jest zbyt ostry, raczej łagodny, ale jednocześnie wyrazisty. Konsystencja bardzo gęsta, powiedziałabym nawet, że taka typowo "majonezowa" z widocznymi drobinami/grudkami czosnku. Świetnie dopełnia i nadaje smaku każdej potrawie. 

I na sam koniec został ...


Sos paprykowo-czosnkowy ma niesamowity, pikantny smak i gęstą konsystencję. Doskonale nadaje się do wielu dań, smakuje nawet z makaronem choć w szczególności pasuje do dań grillowanych i pieczonych.

Wszystkie te sosy świetnie sprawdzają się przy szybkim (nie)zdrowym obiadku :) 


Otrzymane sosy bardzo mi zasmakowały i żałuję, że nie są dostępne w moim rejonie. Z chęcią sięgałabym po nie. Mam nadzieję, że pewnego dnia mile zaskoczy mnie obecność tych produktów na sklepowych półkach w moim mieście :)

Zapraszam na firmową stronę Reypol, na której możecie przejrzeć jej cały sortyment.

Produkt do testów otrzymałam dzięki 
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię. 
 

10 komentarzy:

  1. Zjadłabym domowych frytek z tym ziołowym ketchupem :) To jest myśl... i pomysł na obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkiego rodzaju sosy czosnkowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem osobą która je ketchup i sos czosnkowy do wszystkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi zrobiłaś smaka tymi frytkami;p

    OdpowiedzUsuń
  5. no i zrobiłaś mi smaka na frytki z takimi sosami :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Reypolowe dodatki do niezdrowego jedzenia są bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.